با هتل‌ های اطراف بازار بزرگ استانبول آشنا شوید

اقتصاد ایران: بازار بزرگ استانبول یکی از نقاط دیدنی، بسیار زیبا و جذاب شهر استانبول است. این بازار در حال حاضر به عنوان بزرگ‌ترین بازار تاریخی سرپوشیده در سراسر دنیا شناخته می‌شود که حتی در میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. از آن‌جایی که بازار بزرگ استانبول یکی از جاذبه‌های اصلی گردشگری در این شهر به حساب می‌آید، در اطراف آن امکانات تفریحی، اقامتی و رفاهی مختلفی وجود دارد.

اخبار شرکت ها - بازار بزرگ استانبول یکی از نقاط دیدنی، بسیار زیبا و جذاب شهر استانبول است. این بازار در حال حاضر به عنوان بزرگ‌ترین بازار تاریخی سرپوشیده در سراسر دنیا شناخته می‌شود که حتی در میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. از آن‌جایی که بازار بزرگ استانبول یکی از جاذبه‌های اصلی گردشگری در این شهر به حساب می‌آید، در اطراف آن امکانات تفریحی، اقامتی و رفاهی مختلفی وجود دارد. همچنین در اطراف بازار بزرگ می‌توانید انواع هتل‌ ها مانند هتل آنتیک استانبول را برای اقامت خود پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با هتل ‌های اطراف بازار بزرگ استانبول آشنا کنیم، تا اگر خواستید در این محله پر هیاهو و دیدنی اقامت کنید، بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

هتل وگو

این هتل بسیار جذاب و چشم‌نواز در فاصله ۱۵۰ متری از مکان‌ های دیدنی استانبول مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و آب انبار باسیلیکا قرار دارد. از جمله امکانات هتل وگو، می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان و... اشاره کرد. این هتل به دلیل قرارگیری در یکی از بهترین مناطق شهر استانبول مسافران زیادی را هر سال مهمان خود می‌کند. اتاق‌های هتل وگو به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، سرویس بهداشتی و... مجهز هستند. از طرف دیگر مهمانان ساکن در این هتل می‌توانند از تراس اتاق خود که منظره رو به مسجد ایاصوفیه دارد لذت ببرند.

هتل میس استانبول

یکی دیگر از هتل‌هایی که در نزدیکی بازار بزرگ استانبول قرار دارد، هتل میس استانبول نامیده می‌شود. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، مرکز سلامتی و آب گرم، استخر روباز فصلی، پذیرش ۲۴ ساعته و... اشاره کرد. این هتل فاصله بسیار اندکی با آب انبار کلیسا و ستون کنستانتین در استانبول دارد؛ اما از موقعیت مکانی و خدمات این هتل که بگذریم، تمام اتاق ‌های این هتل از تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان، سیستم تهویه هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و... برخوردار هستند. در این هتل یک رستوران محلی وجود دارد که انواع غذاهای ترکی را برای شما سرو می‌کند. طعم و مزه این غذاها به قدری عالی است که با یک‌بار امتحان کردن مشتری آن خواهید شد. از طرف دیگر از آن جایی که هتل میس استانبول از حمام ترکی، وان آب گرم و سونا برخوردار است؛ بنابراین اگر پس از یک روز کاری یا یک روز شلوغ تفریحی به هتل برگشتید، می‌توانید از این خدمات آرامش‌بخش استفاده کنید.

هتل سور ایاصوفیه

این هتل در مرکز شهر و در محله سلطان احمد استانبول قرار دارد. شما فقط با دو دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به ایستگاه تراموا سلطان احمد برسانید. این هتل معماری سنتی به سبک عثمانی دارد که یادآور تاریخ و گذشته کشور ترکیه است. از طرف دیگر این هتل دارای یک استخر روباز و باغ گیاه‌شناسی بوده است که گونه‌های مختلف گل و گیاه را در آن پرورش می‌دهد. تمام اتاق‌های هتل سور ایاصوفیه به تلویزیون، مینی‌بار، کتری برقی، دستگاه اسپرسو، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان مجهز هستند. برخی از این اتاق‌ها نمای رو به شهر دارند؛ در حالی که برخی دیگر از آن‌ها نمای رو به مسجد ایاصوفیه را به شما نشان خواهند داد.

هتل آنتیک استانبول

هتل آنتیک استانبول یکی دیگر از هتل‌هایی است که در نزدیکی بازار بزرگ قرار دارد و فاصله آن تا این بازار فقط یک کیلومتر است. این هتل زیبا و لوکس امکانات مختلفی مانند سونا و ماساژ دارد. تمام اتاق‌های این هتل کف چوبی دارند و دکوراسیون زیبای آن‌ها این هتل را بسیار پرطرفدار می‌کند. چشم انداز اتاق‌ها رو به دریا هستند؛ بنابراین می‌توانید از منظره زیبایی که پیش روی شماست، لذت ببرید. از آن‌ جایی که هتل آنتیک پذیرش ۲۴ ساعته دارد، در نتیجه مهمانان در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانند اقدامات لازم را برای اقامت خود در این هتل انجام دهند. هتل آنتیک رستورانی به نام مرمریون دارد که در آن انواع غذاهای عثمانی، ترکی و بین المللی سرو می‌شود. این رستوران مشرف به دریای مرمره و شهر استانبول است. از جمله امکانات دیگر این هتل می‌توان به زمین بازی مخصوص کودکان، پارکینگ، خدمات اجاره خودرو، صرافی، خدمات بلیط، ترانسفر فرودگاهی، امکانات ویژه معلولین، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم امنیتی، سیستم تهویه، فروشگاه، خدمات تور و... اشاره کرد.

هتل آنتوسا دیزاین

هتل آنتوسا دیزاین استانبولی، یکی دیگر از هتل ‌هایی است که در فاصله بسیار نزدیکی از بازار بزرگ دارد؛ علاوه بر این، هتل آنتوسا چشم‌اندازی رو به شهر و مسجد ایاصوفیه دارد و فاصله شما تا آب انبار باسیلیکا فقط ۳۰۰ متر خواهد بود. با اقامت در این هتل می‌توانید به اکثر نقاط گردشگری و تفریحی شهر استانبول دسترسی آسان داشته باشید و از نمای پیش چشم خود لذت ببرید. از جمله امکانات این هتل، می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، رستوران، سرویس کامل اتاق و... اشاره کرد. همچنین هتل دارای دستگاه کپی و فکس و روزنامه رایگان است که مهمانان هتل می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

هتل ایاصوفیه منسیوس

هتل ایاصوفیه منسیوس یکی دیگر از هتل‌ هایی است که با اقامت در آن می‌توانید تمام نیازهای خود بابت گشت‌وگذار در شهر خرید دیدن مکان های تاریخی و... را برطرف کنید. اتاق‌ های این هتل به زیبایی هرچه تمام با مبلمان عتیقه و لوکسی آراسته شده‌اند و شامل حمام اختصاصی و مینی‌بار هستند. از طرف دیگر رستوران این هتل غذاهای کاملا لذیذ با مواد تازه و فصلی سرو می‌کند و از طرف دیگر مهمانان می‌توانند غذاهای محلی کشور ترکیه را نیز در کنار غذاهای سرو شده دیگر، توسط این رستوران سفارش دهند تا بیشتر با طعم و مزه غذاهای محلی کشور ترکیه آشنا شوند.

رزرو هتل های اطراف بازار بزرگ استانبول در فلای تودی

شهر استانبول با مراکز خرید عالی و جاذبه‌های تفریحی که دارد همیشه یکی از مقاصد محبوب برای سفرهای خارجی ایرانیان است. در صورتی ‌که نمی‌خواهید فاصله بسیار زیادی بین محل اقامت شما تا بازار بزرگ معروف استانبول وجود داشته باشد، می‌توانید در هتل‌های اطراف بازار بزرگ اقامت کنید. برای رزرو بهترین هتل ‌های اطراف بازار بزرگ استانبول فقط باید وارد سایت فلای تودی شده تا با یک جست و جوی ساده به متنوع ترین فهرست هتل های استانبول دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب، با یک مقایسه ساده بین قیمت و امکانات هتل ها، به راحتی رزرو خود را انجام داده و واچر هتل را دریافت کنید. فلای تودی، ارزانترین مرجع خرید بلیط استانبول و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته بهترین خدمات سفر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ