تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها؛

نهادهای نظارتی بر بازار باید اعتمادمردم برگردانند

اقتصاد ایران: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به تورم موجود در کشور و وضعیت اقتصادی مردم استان گفت: متاسفانه در کنار مشکلات اقتصادی، مردم نسبت به نهادهای نظارتی بر بازار بی‌اعتماد شده‌اند، به همین دلیل علاوه بر تشدید بازرسی‌های سازمان‌های دولتی، انجمن‌های مردم نهاد نیز در طرح های بازرسی حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  مجید گلشنی در دیدار با هیات رئیسه انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان که به مناسبت ۹ اسفند برگزار شد از فعالیت خیرخواهانه همه بازرسان انجمن تقدیر کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره عدم آگاهی عموم مردم از حقوق خود در مقابل صنوف، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی گفت: یکی از مهمترین وظایف انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده، بازنشر حقوق مردم است.

وی با تاکید بر اینکه نیاز به بازتعریف تشکیلاتی، مکانی، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری انجمن وجود دارد، تصریح کرد: انجمن‌های مردم نهاد، بهترین تبلور واگذاری کارهای مردم به خود احاد مردم است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: همایش معرفی کارخانجات و تولیدکنندگان بخش خصوصی و شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی که نسبت به رعایت حقوق مصرف کننده و ارباب رجوع دقت کنند در قالب همایشی و با همکاری انجمن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تورم موجود در کشور و وضعیت اقتصادی مردم استان گفت: متاسفانه در کنار مشکلات اقتصادی، مردم نسبت به نهادهای نظارتی بر بازار بی‌اعتماد شده‌اند که باید علاوه بر تشدید بازرسی‌های سازمان‌های دولتی، انجمن‌های مردم نهاد نیز در طرح های بازرسی حضور یابند. 

شایان ذکر است، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان با عضویت ۲۷۰ عضو افتخاری در حال حاضر سومین دوره ۴ ساله خود را طی می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ