اکونیوز گزارش می دهد

دریافت حق سرویس در رستوران ها ممنوع است

اقتصاد ایران: گلپایگان _ با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و مصادف شدن آن با ماه مبارک رمضان، جهت تامین میوه این ایام و پیشگیری از مشکل کمبود میوه در گلپایگان، مسئولان ادارات مربوطه هماهنگی های لازم را جهت مدیریت این موضوع انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، رئیس اداره ،صنعت و معدن تجارت اظهار کرد : با توجه به گشت های مشترکی که با بازرسان اداره صمت و تعزیرات حکومتی شهرستان گلپایگان صورت گرفت، در بازرسی‌های اولیه میزان تخلف از سوی واحد های صنفی که مشاهده شد ۶۰ درصد بوده است ، اما در بازرسی های بعدی که انجام پذیرفت، با توجه به پیگیری های اداره صمت و تعزیرات حکومتی این درصد تخلف به ۱۲ درصد کاهش یافت .
وی افزود : در بازدید میدانی که از مناطق مختلف شهرستان گلپایگان صورت گرفت، بیشترین تخلف در خیابان شهید مطهری و بازار بزرگ، به علت نصب نکردن اتیکت روی اجناس مشاهده شده است.
وی گفت : تخلفاتی از جمله گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور، بیشتر در ۲ صنف پوشاک و خواربار دیده شد.

رئیس صمت افزود : دریافت حق سرویس واحد های صنفی رستوران ها ممنوع می باشد، همچنین مالیات بر ارزش افزوده به مشاغل و اصنافی که پرونده مالیاتی دارند تعلق می گیرد.
وی افزود : شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند با شماره تماس ۱۲۴_۰۲۱ به بازرسان اداره صمت اطلاع دهند.

اتحادی گفت : با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و مصادف شدن آن با ماه مبارک رمضان، جهت تامین میوه این ایام و پیشگیری از مشکل کمبود میوه در گلپایگان، مسئولان ادارات مربوطه هماهنگی های لازم را جهت مدیریت این موضوع انجام دهند.

در همین رابطه مصطفی قانونی افزود : پیرو جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی،به منظور حفظ سلامتی و رفاه  مسافران  یک ایستگاه، امنیت سلامت در روستای تیکن که یکی از محورهای ورودی شهرستان گلپایگان می باشد، ایجاد شده است.

رئیس میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گلپایگان گفت : برای استقبال و آگاهی مسافران نوروزی بروشورهایی توزیع می‌شود ودر میدان قاضی زاهدی کیوسک های اطلاع رسانی شهرداری نیزمستقر خواهد شد.
همچنین مصوب شد، نرخ خدمات ارائه شده استراحتگاه های بوم گردی، هتل ها در معرض دید مسافران قرار گیرد.

گزارش : مرضیه جابری

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ