اکونیوز گزارش می دهد

کاهش ۳۰۰۰ هزار تومانی قیمت مرغ در گلپایگان و خوانسار

اقتصاد ایران: گلپایگان _ با توجه به نزدیکی ایام پایان سال، در تامین کالاهای اساسی به ویژه گوشت مرغ مشکلی وجود ندارد، علاوه بر مرغ گرم، مرغ منجمد نیز عرضه خواهد شد تا مردم دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، محمدرضا عسگریان اظهار کرد: فرماندار خوانسار به اتفاق معاون فرمانداری و مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان با هدف تنظیم بازار قیمت مرغ، از کشتارگاه طیور شهرستان گلپایگان بازدید انجام شد.
وی افزود: با توجه به نزدیکی ایام پایان سال، در تامین کالاهای اساسی به ویژه گوشت مرغ مشکلی وجود ندارد، علاوه بر مرغ گرم، مرغ منجمد نیز عرضه خواهد شد تا مردم دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

فرماندار گلپایگان گفت: در راستای بهداشت  گوشت قرمز و گوشت مرغ، تعزیرات حکومتی به صورت روزانه از کشتارگاه‌ گوشت قرمز، و مرغ  بازدید انجام می‌دهند.

همچنین عباسعلی علیخاصی، فرماندار خوانسار با بیان اینکه در روزهای گذشته قیمت مرغ بدون  هماهنگی با ۳ هزار تومان افزایش عرضه می‌شد،  در این خصوص با استاندار اصفهان هماهنگی‌هایی انجام شد و با دستور سریع وی قیمت هر کیلو مرغ در سامانه رهتاب ۶۳ هزار تومان اعلام و از دوشنبه هشتم بهمن‌ماه مرغ با این قیمت عرضه می‌شود.
وی با اشاره به مطالبات مرغداران نیز، گفت: در شهرستان خوانسار ۸۰ واحد گوشت سفید وجود دارد که در راستای رفع مشکلات آنها با مسئولان اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

فرماندار خوانسار با بیان اینکه هیچ گونه کمبود کالا برای توزیع در بازار وجود ندارد و با پشتیبانی جهاد کشاورزی هرگونه کالایی در شهر توزیع می‌شود، گفت: اعضای ستاد تنظیم بازار به صورت  مستمر در سطح شهر گشت دارند و با متخلفان  برخورد می‌کنند.

علی‌خاصی با اشاره به سوالی مبنی بر عدم  استفاده قصابی‌های خوانسار از کشتارگاه دام گلپایگان، گفت: مشکلاتی برای احداث کشتارگاه در شهرستان خوانسار وجود دارد که پیگیری‌هایی در سال‌های گذشته انجام شده است، و با توجه به توجیه اقتصادی که وجود داشت، سرمایه گذار در بخش خصوصی برای احداث این واحد کشتارگاه ورود پیدا کرده است.

گزارش : روح الله علایی

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ