آینده قیمت ارزهای دیجیتال از نگاه ایلان ماسک

اقتصاد ایران: صنعت کریپتوکارنسی، صنعت نوپایی است که برای جذب کاربران بیشتر نیاز مبرمی به حمایت و نظرات افراد سرشناس و تاثیرگذار دارد.

آینده قیمت ارزهای دیجیتال از نگاه ایلان ماسک

قیمت ارز دیجیتال از نگاه ایلان ماسک

 ایلان ماسک، موسس تسلا و پی‌پال یکی از این افراد سرشناس است که بارها حمایت خود را از ارزهای دیجیتال مختلف ابراز کرده است. برخی از واکنش‌های ایلان ماسک توانست بر قیمت ارز دیجیتال اثرات مثبت بگذارد و حجم معاملات را افزایش دهد. افراد سرشناس و ثروتمند بر ذهنیت و استراتژی کاربران حوزه لیست ارز دیجیتال تاثیر غیر قابل انکاری دارند. در این مقاله بر نظرات ایلان ماسک در مورد آینده قیمت ارز دیجیتال متمرکز می‌شویم، همراه ما باشید.

رابطه ایلان ماسک با ارزهای دیجیتال

ایلان ماسک، علاقه زیادی به دنیای کریپتوها و سرمایه گذاری بر روی آنها دارد و این موضوع را بارها در قالب حمایت و نظر در مورد آینده قیمت ارز دیجیتال عنوان کرده است. ماسک، حتی در زمان رکود بازار کریپتوکارنسی و کاهش قیمت ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲، ارزهای دیجیتال خود را به فروش نگذاشت. به همین دلیل است که از او به عنوان «Won’t sell» یا «نخواهد فروخت» یاد می‌شود. ایلان ماسک، از دارندگان و سرمایه گذاران سه ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم و دوج کوین است. او اعتقاد دارد که دوج کوین (Dogecoin) برای معاملات نسبت به بیت کوین گزینه مناسب‌تری است.

نظر ایلان ماسک در مورد سرمایه گذاری و قیمت ارز دیجیتال

به طور کلی، ایلان ماسک به آینده قیمت ارز دیجیتال و سرمایه گذاری کریپتو امیدوار است. او در مصاحبه‌ای گفته است: «اگر می‌خواهید پیش بینی کنید و کمی هم سرگرم شوید، احتمالاً ارز آینده جهان کریپتوها هستند». برخلاف نظر مثبت ایلان ماسک نسبت به آینده قیمت ارز دیجیتال، هستند افرادی مانند وارن بافت (Warren Buffett) که با تردید به آینده روشن ارزهای دیجیتال نگاه می‌کنند. ایلان ماسک همچنین معتقد است که رمزارزها ظرفیت بالا و روشنی دارند و می‌توانند شایسته جایگاهی در سبد معاملاتی شما باشند.

تقابل ارزهای دیجیتال با فیات از نظر ایلان ماسک

او در توییتی دیگر عنوان می‌کند که جنگ اصلی بین ارزهای فیات و کریپتو است و در حالت عادی از دومی یعنی ارزهای دیجیتال حمایت می‌کند. او معتقد است که ارزهای فیزیکی، دارایی‌هایی هستند که توسط دولت‌ها صادر می‌شوند و مانند طلا یا نقره نیستند. ایلان ماسک در دفاع از نظریه خود می‌گوید: «ارزهای فیات توسط هر دولتی تضعیف می‌شود که مالیات و هزینه‌های زیان‌باری را بر مردم به ویژه کسانی که بر پس انداز پول با عرضه تضعیف شده تمرکز دارند، تحمیل می‌کند».

وفاداری ایلان ماسک به بیت کوین

در لیست ارز دیجیتال ایلان ماسک، بیت کوین جایگاه ویژه‌ای دارد و به گفته خودش، سرمایه گذاری کریپتو را در دراز مدت ادامه خواهد داد: «اگر قیمت ارز دیجیتال بیت کوین کاهش پیدا کند، پولم را از دست می‌دهم. ممکن است دوباره پمپاژ کنم، اما رها نمی‌کنم». او بیان می‌کند که قطعاً به قیمت ارز دیجیتال بالا، فروش یا هر چیزی شبیه آن باور ندارد و دوست دارد که بیت کوین همچنان موفق باشد.

هشدارهای ایلان ماسک

با وجود تخصیص بخشی از سرمایه گذاری تسلا و پی‌پال بر اساس ارزهای دیجیتال و زیر نظر ایلان ماسک و نظرات مثبت نسبت به آینده قیمت ارز دیجیتال، او هشدارهایی نیز به کاربران کریپتو می‌دهد. او توصیه می‌کند در سرمایه گذاری پروژه‌های آزمایش نشده، بی ثبات و سوداگرانه افراط نکنند. ماسک در می ۲۰۲۱ در توییتی عنوان می‌کند: «ارز دیجیتال امیدوار کننده است، اما لطفاً با احتیاط سرمایه گذاری کنید». در واقع او معتقد است که جدول ارز دیجیتال پتانسیل بالایی دارد اما مشخص نیست کدام کوین یا توکن در بلند مدت موفق خواهد بود. ایلان ماسک توصیه می‌کند که سرمایه گذاران سبد معاملاتی خود را در حد اعتدال ببندند و بیشتر در پروژه‌هایی سرمایه گذاری کنند که با محصولات و خدمات خود به زندگی مردم ارزش می‌بخشند.

کلام پایانی

ایلان ماسک تاکید می‌کند که حمایت و نظرات او در مورد آینده قیمت ارز دیجیتال، هرگز به این معنی نیست که مردم حتما در این حوزه سرمایه گذاری کنند. این نکته بسیار مهم را نیز فراموش نکنید که حمایت افرادی مثل ایلان ماسک یا دیگر اینفلوئنسرهای تاثیرگذار، تضمینی برای یک سرمایه گذاری مناسب نیست. کارشناسان هشدار می‌دهند که تمرکز کامل بر توییت‌ها و تبلیغات رسانه‌‌های اجتماعی ممکن است به ضرر مالی منجر شود. بنابراین همانند توصیه‌های ماسک، با دانش و تحقیقات کافی بر قیمت ارز دیجیتال و دیگر پارامترهای مهم معاملاتی اقدام به انتخاب گزینه مناسب برای سرمایه گذاری کنید.

منبع :

https://moboarz.com/news/elon-musks-opinion-about-the-future-price-of-digital-currencies/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ