عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

حقوق کارگران بر اساس نرخ تورم افزایش یابد

اقتصاد ایران: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با توجه به آغاز جلسات شورای عالی کار از وزیر کار انتظار داریم نرخ رشد حقوق و دستمزد کارگران بر اساس نرخ تورم باشد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،سمیه محمودی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه سوم اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: جلسه غیرعلنی امروز برای پاسخگویی تیم اقتصادی دولت تشکیل نشد، امیدواریم شنبه هفته آینده این نشست برگزار شود. ظاهراً تذکرات متعدد نمایندگان برای برخی از دولتمردان اهمیت ندارد.

وی با بیان اینکه دولت برای وضعیت معیشت بازنشستگان لشکری و تأمین اجتماعی برنامه‌ای ندارند، افزود: دولت برای پاسخ در مقابل تورم سر به فلک کشیده آمار ندارد. به جای استفاده از مدیران توانمند، تنها بازی‌های سیاسی و گروهی مدنظر آقایان است و اگر تذکری در خصوص مدیران ناکارآمد دادیم، متهم به دخالت در امور می‌شویم.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل شرایط اقتصادی و معیشتی موجود از رفتن بر سر مزار پدر شهیدم خجالت می‌کشم. من و امثال من سال‌ها درد یتیمی و بی‌پدری تحمل نکردیم که به دلیل بازی‌های سیاسی و جناحی و منافع گروهی برخی از آقایان مدیر در پیشگاه این مردم وفادار به رهبری و نظام شرمنده باشیم و حرفی برای گفتن نداشته باشیم.

محمودی اظهار داشت: وضعیت اقتصادی امروز مردم نتیجه تعارف‌های بیش از حد مجلس با تیم اقتصادی و مدیران ناکارآمد دولت است، اگر رویه نظارتی در شأن و جایگاه مجلس به اوج خود برنگردد، در پیشگاه امام، رهبری و شهدا و این مردم هیچ پاسخی برای گفتن نداریم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به آغاز جلسات شورای عالی کار از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتظار داریم نرخ رشد حقوق و دستمزد کارگران پرتلاش کشور را بر اساس عدالت و با عنایت به نرخ تورم پیش‌بینی کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ