آشنایی و مشخصات کولر گازی جنرال گلد

اقتصاد ایران: جنرال گلد یکی از برندهای جدید تولید کننده انواع لوازم خانگی در کشور چین است.

اخبار شرکتها- جنرال گلد یکی از برندهای جدید تولید کننده انواع لوازم خانگی در کشور چین است. این شرکت توانسته محصولات خود را با کیفیت بالا و قابل قبول روانه بازار جهانی کند تا مردم بتوانند با قیمت پایین، اقدام به خرید لوازم خانگی این برند کنند. در حال حاضر، یکی از پرفروش ترین لوازم خانگی این برند، کولر گازی جنرال گلد است. چرا که قیمت این کولر گازی نسبت به برخی از کولرهای گازی موجود در بازار پایین تر است و این موضوع می تواند برای افرادی که به دنبال خرید کولر گازی با قیمت مناسب هستند، گزینه بسیار ایده آلی محسوب شود.

آشنایی با انواع و مشخصات کولر گازی جنرال گلد

آشنایی با برند جنرال گلد

برند جنرال گلد یکی از برندهای چینی تولید کننده لوازم خانگی است. در اکثر موارد، کولرهای گازی تولید شده توسط این برند، در خود چین مونتاژ می شوند. اما در برخی از مدل های کولر گازی جنرال گلد، شاهد به کار رفتن موتورهای تایلندی هستیم. کیفیت محصولات تولید شده در این برند، تا حد زیادی قابل قبول است. اما یکی از دلایل محبوبیت این برند در کشور ایران، قیمت مناسب محصولات آن است.

مشخصات کولر گازی جنرال گلد

کولر گازی جنرال گلد یکی از انواع لوازم خانگی تولید شده توسط این برند است. این کولر گازی مانند دیگر انواع کولرهای گازی موجود در بازار دارای دو قابلیت سرمایش و گرمایش است. به همین خاطر، می تواند برای روزهای سرد و گرم سال مورد استفاده قرار گیرد. این کولرها با موتور ac تولید می شوند و می توانند به برق شهری متصل شوند.

بی سر و صدا بودن کولر گازی جنرال گلد، یکی از مهم ترین مزایای این کولر گازی است. به طوری که شما می توانید در طول شب از این کولر گازی استفاده کنید و یک خواب عمیق داشته باشید. این کولر گازی به راحتی می تواند دمای خانه شما را معتدل کند. بنابراین، می توان این کولر را برای مناطق شرجی نیز مورد استفاده قرار داد.

کولرهای گازی جنرال گلد مانند دیگر انواع کولرهای گازی موجود در بازار دارای ظرفیت های مختلفی هستند. به طوری که می توان آن ها را از ظرفیت 9 هزار تا 30 هزار خریداری کرد. این کولرهای گازی از نظر نحوه نصب نیز به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که اسپلیت های دیواری، می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در منازل محسوب شوند. در صورت نیاز می توان از کولر گازی ایستاده نیز برای محیط های بزرگ تر استفاده کرد.

مشخصات کولر گازی جنرال گلد

انواع کولر گازی برند General Gold

کولر گازی برند جنرال گلد در سری های مختلفی تولید شده که هر کدام خصوصیات و ویژگی های مختلف خاص خودش را دارد. در حال حاضر، در کشور ایران امکان خرید کولر گازی جنرال گلد با دو سری تیتانیوم و پلاتینیوم وجود دارد. هر کدام از این دو سری از کولر گازی برند جنرال گلد کیفیت بالایی دارند؛ فقط بر اساس ویژگی های خاص خودشان، می توانند کاربردهای متفاوتی نیز داشته باشند.

·        کولرهای گازی سری تیتانیوم

کولر گازی سری تیتانیوم یکی از انواع کولرهای گازی تولید شده در برند جنرال گلد است. کولرهای گازی این سری، جزء کولرهای گازی بسیار باکیفیت برند جنرال گلد محسوب می شوند. به لطف به کار رفتن آخرین تکنولوژی ها برای ساخت این کولرها، به راحتی می توان از آن ها برای خانه های مسکونی و ساختمان های مختلف استفاده کرد. کولرهای گازی سری تیتانیوم جنرال گلد می توانند برای محیط های بسیار گرم نیز گزینه خوبی باشند. چون این کولرها قادر به تحمل گرمای 65 درجه سانتی گراد نیز هستند.

از مزایای کولر گازی سری تیتانیوم جنرال گلد می توان به مصرف انرژی پایین این کولرهای گازی اشاره کرد. به طوری که به راحتی می توان با کمک این کولرهای گازی، تا 60 درصد در مصرف برق صرفه جویی کرد. این در حالی است که در مدل پلاتینیوم کولرهای گازی جنرال گلد شاهد این حجم از صرفه جویی در مصرف انرژی نیستیم. تفاوت اصلی کولر گازی سری تیتانیوم در میزان ظرفیت های این کولر گازی است. این کولرهای گازی را می توان از ظرفیت 9 هزار تا 30 هزار خریداری کرد و برای ساختمان ها و منازل مختلف مورد استفاده قرار داد.

·        کولرهای گازی سری پلاتینیوم

کولرهای گازی سری پلاتینیوم جنرال گلد یکی از انواع کولرهای گازی موجود در بازار هستند که با قیمت ارزان و مقرون به صرفه قابل خریداری می باشند. این کولرهای گازی مانند کولرهای گازی تیتانیوم در ظرفیت های مختلفی به فروش می روند. اما باید بدانید که کولر گازی جنرال گلد سری پلاتینیوم دارای ظرفیت 30 هزار نیست و فقط امکان خرید آن از ظرفیت 9 هزار تا 24 هزار وجود دارد.

کولر گازی جنرال گلد سری پلاتینیوم دارای امکانات قابل قبولی است. بنابراین، افرادی که به دنبال خرید کولرهای گازی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستند، می توانند این کولرهای گازی را انتخاب کنند. این کولر گازی می تواند برای مناطق معتدل و شرجی، گزینه بسیار خوبی محسوب شود.

انواع کولر گازی برند General Gold

کولر گازی اینورتردار جنرال گلد چیست و چه کاربردی دارد؟

سیستم اینورتر یکی از سیستم های جدید است که می تواند ضمن کاهش مصرف انرژی، در هزینه های مردم جهان نیز صرفه جویی کند. در واقع، سیستم اینورتر اجازه خاموش و روشن شدن کولر را در زمان متعادل شدن هوای اتاق نمی دهد. به همین خاطر، می توان با کاهش نیاز به مصرف انرژی جهت روشن و خاموش کردن مجدد کولر گازی، شاهد کاهش مصرف انرژی و برق بود.

کولر گازی جنرال گلد اینورتردار یکی از انواع کولرهای گازی موجود در بازار است که می تواند برای صرفه جویی در مصرف انرژی مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که اشاره شد، تنها کولرهای گازی سری تیتانیوم دارای اینورتر هستند و امکان خرید کولرهای گازی سری پلاتینیوم به صورت اینورتردار وجود ندارد. کولرهای گازی اینورتر جنرال گلد می توانند تا 60 درصد باعث کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه های شما شوند.

کولرهای گازی اینورتردار جنرال گلد می توانند از ظرفیت 9 هزار تا 36 هزار خریداری شوند. بدیهی است که انتخاب هر کدام از انواع کولر گازی جنرال گلد اینورتردار، بستگی به متراژ و ابعاد فضایی دارد که قرار است با کولر گازی خنک یا گرم شود.

قیمت کولر گازی جنرال گلد چقدر است؟

قیمت کولر گازی جنرال گلد بر اساس نوع کولر گازی، سری و ظرفیت آن تعیین می شود. قیمت کولرهای گازی این برند در سری تیتانیوم بیشتر از قیمت این کولرهای گازی در سری پلاتینیوم است. با این حال به دلیل اینکه در سری تیتانیوم شاهد به کار رفتن اینورتر هستیم، می توان با خرید این کولرهای گازی تا حد زیادی در انرژی و هزینه ها صرفه جویی کرد. به همین خاطر، شاید بتوان گفت که خرید کولر گازی اینورتردار جنرال گلد از جنبه هایی به صرفه و اقتصادی نیز هست.

جمع بندی

با توجه به اینکه قیمت خرید کولر گازی در کشور ایران بسیار بالا رفته است، کولر گازی جنرال گلد به عنوان یکی از انواع کولرهای گازی قیمت مناسب، می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد. هر یک از کولرهای گازی تولید شده توسط این برند کیفیت بالایی دارند و با امکانات خاصی به مشتریان ارائه خواهند شد. می توان برای خرید هر یک از انواع این کولرهای گازی، به فروشگاه های معتبر سراسر کشور مراجعه و بهترین کولر گازی را با ظرفیت مناسب خریداری کرد. ایران اسپلیت امکان خرید انواع کولر گازی برند جنرال گلد را برای شما عزیزان فراهم کرده است. در صورت نیاز به خرید این کولرهای گازی، می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ