«خداحافظ سالار» پرفروش‌ترین کتاب بهمن‌ماه شد

اقتصاد ایران: کتاب «خداحافظ سالار»، روایتی از زندگی شهید همدانی به روایت همسر، نوشته حمید حسام پرفروش‌ترین کتاب انتشارات ۲۷ بعثت در ماه بهمن شده است.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، کتاب‌های دفاع مقدس در سال‌های اخیر جای خود را در میان مخاطبان باز کرده‌اند، این را می‌توان از پرفروش‌شدن بسیاری از پدیده‌های این سال‌های ادبیات دفاع مقدس دانست؛ ادبیاتی که امروز به گونه‌ای پرمخاطب تبدیل شده و علاوه بر انتشار خاطرات و تاریخ شفاهی دفاع مقدس داستان‌ها و رمان‌های قابل توجهی را نیز در خود جای داده است.

در چند سال اخیر اما،‌ خاطره‌نویسی دفاع مقدس رشد قابل توجهی داشته است و در این میان اقبال مخاطب نیز بی‌تأثیر نبوده است. به گونه‌ای که در میان پرفروش‌ترین آثار ماه و سال همیشه نام چندین کتاب در حوزه دفاع مقدس به ویژه خاطره‌نویسی به چشم می‌خورد. انتشارات 27 بعثت فهرستی از کتاب‌های پرفروش خود در بهمن‌ ماه را منتشر کرده است.

«خداحافظ سالار» (خاطرات پروانه چراغ‌نوروزی همسر سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی) به قلم حمید حسام،  «سیگاریا رو سوریه نمی‌برن» (زندگی‌نامه شهید مدافع‌ حرم علی‌اکبر شیرعلی) به قلم مهری غلام‌پور؛ «عملیات عطش» (روایت مستند نبرد گردان عمار در تنگه ابوقریب) به قلم جواد کلاته عربی، «یک آسمان پرستو» (زندگی‌نامه سردار شهید مرتضی مفاخری) به قلم فاطمه مصلح‌زاده، «جای من اینجاست» (زندگی‌نامه سردار شهید عباس هادیان) به قلم حامد سعادتی بیشه‌سری، «اسماعیل لشکر» (زندگی‌نامه سردار شهید اسماعیل لشکری) به قلم معصومه حاجی‌رحیمی،  «فرزند عمار» (زندگی‌نامه سردار شهید محمد (بهرام) تندسته) به قلم شمسا سبزیان، «پرواز در جزیره» (زندگی‌نامه شهید احمد خرمی‌شاد) به قلم اعظم پشت مشهدی پرفروش‌ترین آثار انتشارات 27 بعثت است.

«خداحافظ سالار» که با روایت داستانی نگارش یافته است،‌ مصاحبه‌‌های حسام با پروانه چراغ‌نوروزی، همسر شهید همدانی از خاطرات 40 سال زندگی مشترک با این شهید است. حمید حسام پیش از این درباره کتاب به تسنیم گفته بود: به‌دلیل آشنایی نزدیکی که با شهید و خانواده وی داشتم، خاطرات بسیاری از شهید همدانی از مقاومت در سوریه و نبرد در این جبهه از ایشان برایم به یادگار باقی مانده است که این خاطرات نیز در این مجموعه منتشر خواهد شد.

بنا به گفته حسام؛ خاطرات همسر شهید همدانی در کتاب «خداحافظ سالار» روایتی ناب از سبک زندگی اسلامی است و از دو نیم هلال تشکیل شده که با هم یک ماه کامل را به وجود می‌آورد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ