تصمیم قطعی قهرمان کشتی جهان برای تغییر وزن

اقتصاد ایران: قهرمان کشتی آزاد جهان پس از پایان مسابقات جام باشگاه‌های جهان در خصوص تغییر وزنش برای حضور در رویدادهای آتی، توضیحاتی را ارائه کرد.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، روز گذشته تیم بانک شهر به نمایندگی از کشورمان توانست با شکست تیم پادوبنی روسیه به عنوان قهرمانی دست یابد. این در حالی بود که کامران قاسمپور قهرمان کشتی جهان نیز در قالب تیم بانک شهر به میدان رفت که پس از پایان این مسابقات نیز توضیحاتی در خصوص تغییر وزنش برای آینده ارائه کرد.

در همین راستا کامران قاسمپور دارنده ۲ مدال طلای رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ و۲۰۲۲ در وزن ۹۲ کیلوگرم در یک گفتگوی تلویزیونی به برنامه‌هایش برای آینده اشاره کرد و گفت: فعلاً تمام تمرکز من روی همین وزن است، اما به خوبی می دانم باید برای حضور در المپیک، وزنم را تغییر دهم. البته این موضوع به این دلیل است که وزن ۹۲ کیلوگرم جزو اوزان المپیکی نیست. با توجه به این مساله باید بعد از رقابتهای جهانی ۲۰۲۳ صربستان در خصوص وزنم تصمیم گیری کنم.

وی به حضور روس‌ها در این دوره از مسابقات جام باشگاه‌های جهان هم اشاره کرد و گفت: روسیه همیشه در هر میدانی با تیم‌های مدعی شرکت می‌کند و امسال هم کشتی گیران خوبی را به جام باشگاه‌های جهان آورده بود. ضمن اینکه حاجی مراد گاتسالوف یکی از ستاره‌های کشتی روسیه هم سرمربیگری تیم پادوبنی را در جام باشگاه‌های جهان بر عهده داشت که همین موضوع نیز با جذابیت‌های خاص خودش همراه بود.

گفتنی است،هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان با حضور ۶ تیم طی روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ