کادر فنی سرخپوشان پایتخت !

ناچاری یحیی برای تغییرات متوالی در ترکیب پرسپولیس

اقتصاد ایران: تغییرات متوالی در ترکیب پرسپولیس انتقاداتی را نسبت به عدم ثبات در تصمیم گیری های سرمربی سرخپوشان مطرح کردهاست که ریشه در اتفاقی دیگر دارد

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک همچنان تبعاتی را برای کادر فنی سرخپوشان پایتخت به همراه داشته است تا نسبت به تصمیمات آنها درباره انتخاب ترکیب این تیم انتقاداتی وارد شود.

سرخپوشان پایتخت در دوم سوم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر با تاکتیکی معمولا ثابت به میدان رفتند که ماحصل آن کسب ۳۹ امتیاز بوده است اما غفلت این تیم در کسب نتایج چند دیدار اخیر باعث ایجاد فاصله با صدر جدول شد تا سپاهان گوی سبقت را ربوده و با ۴۲ امتیاز در رتبه نخست قرار بگیرد. از سوی دیگر استقلال هم با پیروزی‌های متوالی چهار بازی اخیر خود همسایه پرسپولیس شده است تا رقابت تنگاتنگی بین آنها به وجود بیاید.

نوسان پرسپولیس در امتیاز گیری یکی از مواردی است که منتقدان گل محمدی معتقدند به دلیل تغییراتی است که او در ترکیب تیمش ایجاد می‌کند. این در حالی است که کادر فنی پرسپولیس نسبت به حفظ جایگاه اصلی بازیکنان مورد اعتماد خود حساسیت دارد اما مشکلات ناگهانی باعث ایجاد تغییر در جمع مردان ثابت میدان می‌شود.

گل محمدی در هفته‌های ابتدایی سعی کرد به بازیکنانی که تمرینات پیش فصل را به خوبی پشت سر گذاشتند فرصت بازی کردن بدهد اما امثال مهدی عبدی، سروش رفیعی، کمال کامیابی نیا و علی نعمتی قدر ندانستند تا رفته رفته تبدیل به نیمکت نشین دائمی شوند.

مهم‌ترین موضوع در آنالیز ترکیب‌های ۲۰ هفته فصل جاری پرسپولیس نشان می‌دهد مصدومیت یا محرومیت بازیکنان از هفته چهارم لیگ برتر چاره‌ای جز تغییر در ترکیب برای گل محمدی نگذاشته است. سرمربی سرخپوشان پایتخت با آسیب دیدگی‌های امید عالیشاه، سروش رفیعی، شیخ دیاباته، سعید صادقی و میلاد سرلک مجبور به تغییراتی ناخواسته در ترکیب تیمش شد. همچنین جدایی یورگن لوکادیا در حساس‌ترین مقطع بازی‌های دور رفت پرسپولیس بدترین ضربه را به این تیم وارد کرد تا پرسپولیس در پنج بازی بدون در اختیار داشتن مهاجم تخصصی بازی کند.

ناگزیری یحیی به ایجاد تغییر در ترکیب اصلی این تیم حالا تبدیل به سوژه انتقاد برخی پیشکسوتان پرسپولیس شده است اما شرایط بازیکنان این تیم در هر بازی نشان می‌دهد گل محمدی چاره‌ای جز اعمال تغییر نداشته است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ