بررسی بهترین هتل و هتل آپارتمان مشهد درپرشین سفر

اقتصاد ایران: اگر برای سفر به مشهد به دنبال هتلی یا هتل آپارتمان مشهد لوکس با قیمت مناسب هستید، هتل چهار ستاره مینو یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

اخبار شرکتها- این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. در نگاه اول لابی زیبای هتل نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. هتل مینو مشهد در 10 طبقه احداث شده و دارای 90 واحد اقامتی می باشد.

همه اتاق ها دارای امکاناتی هستند که از یک هتل با درجه یکسان انتظار می رود. برای صرف یک وعده غذایی، این امکان را دارید که از سه رستوران واقع در داخل هتل استفاده کنید و غذاهای لذیذ سرو می کنند.

کافی شاپ 24 ساعته هتل مینو نیز می تواند نوشیدنی های سرد و گرم خوش طعمی را برای مهمانان عزیز سرو کند. با انتخاب این هتل این شانس را دارید که به بسیاری از جاذبه ها نزدیک شوید و به این ترتیب خیلی راحت به آنها برسید مانند باغ ملک آباد و موزه آب. با اقامت در این هتل در حالی که از سفر به ایران و مشهد لذت می برید، خاطره ای شیرین برای خود می سازید.

هتل چهار ستاره میثاق از نظر جغرافیایی در بلوار معروف وکیل آباد در قطب مذهبی ایران مشهد، گزینه مناسبی برای کسانی است که برای زیارت یا تفریح به این شهر سفر می کنند. این هتل با فضای سبز و زیبای خود فضایی سرشار از آرامش و سکوت را به مهمانان خود هدیه می دهد.

آخرین بازسازی انجام شده در هتل چهار ستاره میثاق مشهد در سال 1390 بود و در طول بازسازی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا همه چیز را به گونه ای به روز کنند که برای کسانی که آن را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می کنند،
آسایش داشته باشد. موقعیت جغرافیایی مناسب، همچنین دسترسی آسان به مراکز تفریحی مشهد مانند شاندیز و طرقبه محبوب از امتیازات این هتل است. 79 اتاق در چیدمان ها و اندازه های مختلف با ظرفیت کافی برای 250 مهمان آماده ارائه خدمات پذیرایی از میهمانان می باشد. رزرو بهترین هتل ها و هتل آپارتمان مشهد در پرشین سفر :

https://www.persiantravel.net/hotel-booking/mashhad-hotel-apartment

هتل چهار ستاره مشهد، پایتخت مذهبی ایران، هتل مشهد به دلیل موقعیت مکانی خوبش بسیار پیشنهاد می شود.

هتل مشهد با 5 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر امام رضا (ع) مجاور است. دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری معروف، بازار رضا و با ارزش‌ترین خیابان، خیابان امام رضا، از دیگر امکانات رفاهی و خدمات مختلف هتل مشهد است که میهمانان می‌توانند در طول اقامت خود از آن لذت ببرند.

هتل مشهد بهترین انتخاب برای میهمانانی خواهد بود که می خواهند فضایی آرام را در حین اقامت در هتل تجربه کنند که تمامی امکانات و خدماتی مانند رستوران شیک با غذاهای لذیذ برجسته، سالن بدنسازی و مرکز تناسب اندام و ارائه خدمات حمل و نقل درون شهری و برون شهری. علاوه بر این، این هتل دارای یک کافی شاپ است که غذاهای بین المللی سرو می کند. هتل مشهد معمولاً توسط مهمانانی که به طور مکرر از این هتل بازدید می کنند به عنوان مکانی مرتب، راحت و نفیس می شناسند.

هتل مرآت یکی از هتل های چهار ستاره مشهد است که در فاصله 15 دقیقه ای از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل 4 ستاره در سال 1398 در زمینی به مساحت 1170 متر مربع و با زیربنای 9200 متر مربع، 87 اتاق و در مجموع 250 تخت ظرفیت دارد.

لاندری، سالن رویداد، پارکینگ و رستوران را می توان از جمله امکانات هتل مرات نام برد. رستوران ها با منوی متنوع، استخر و مجموعه ورزشی و دسترسی خوب به حرم و بازار رضا نیز بر مسافران برای انتخاب این هتل تاثیرگذار است.

هتل مرآت مشهد دارای اتاق های مجلل دو و سه تخته، سوئیت های مجلل و رویال است که با به روزترین امکانات و استانداردها طراحی و مبله شده است . کافی شاپ هتل با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.

تلویزیون، ویدئو مرکزی، تلفن مستقیم، حمام، تهویه مطبوع، یخچال، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ و رستوران با کادری مجرب از دیگر امکانات هتل مرآت مشهد می باشد. نزدیکی این هتل به اماکن دیدنی مشهد از جمله آرامگاه نادر، پارک کوهستان، پارک ملت و همچنین مراکز خرید لوکس و مدرن مشهد یکی از عواملی است که هتل مرات را در بین هتل های مشهد به عنوان یک انتخاب ایده آل تبدیل کرده است.

هتل چهار ستاره فردوس واقع در خیابان معروف مشهد، امام رضا، با دارا بودن 99 اتاق کاملا مبله آماده پذیرایی از مسافران از سراسر جهان می باشد. میهمانان هتل فردوس از دسترسی مناسب به حرم مطهر امام رضا و همچنین فرودگاه مشهد که تنها 15 دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد، تضمین شده است.

کارکنان مسئولیت‌پذیر و حرفه‌ای، اتاق‌هایی که به خوبی تزئین شده‌اند، انواع غذاهای هندی خوشمزه، کافه‌های دنج تنها برخی از مزایای هتل هستند که توسط مشاوران سفر برشمرده شده‌اند.

لابی بزرگ با مبلمان مدرن و فضایی آرام و داشتن یک آکواریوم زیبا مکانی دنج برای گذراندن زمان است. اینترنت رایگان، کافه نت، گیم نت، اتاق بازی، جای پارک از دیگر مزیت های هتل هستند. همچنین این هتل این افتخار را دارد که برای مهمانان دارای معلولیت جسمی مانند ویلچر امکاناتی را فراهم کند. اقامتی فراموش نشدنی با قیمت مناسب در هتل فردوس مشهد موجود است.

از دیگر هتل های تاپ مشهد هتل درویشی مشهد می باشد که جز بهترین هتل های مشهد و هتل های ایران می باشد . رزرو هتل درویشی مشهد در سامانه پرشین سفر با قیمت مناسب فراهم است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ