از اختلافات نمایندگان بروجرد چه کسی زیان می‌بیند!؟!

اقتصاد ایران: حدود سه سال است که مردم شریف و فرهیخته و مظلوم بروجرد ؛ دو نماینده " غیر هم راستا " را انتخاب کرده اند که علت واقعی این نوع خودزنی؟!؟ نیاز به بحث و بررسی مفصلی دارد.



 به گزارش خبرگزاری
 اقتصادایران
، دکتر حسن خسروی. مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل مدیریت دولتی ایران:   امروز به زعم نگارنده ؛ نه تنها تمام تلاش‌های ریش سفیدان نظیر امام جمعه محترم بروجرد برای ایجاد هماهنگی ؛ همگرایی و اتحاد میان این دو نماینده به هیچ جای مطلوب و امیدوار کننده ای نرسیده ؛ بلکه صف کشی؛ یارگیری و خط و نشان کشیدن این دو نماینده و حامیان و موافقان و مخالفان آنها برای یکدیگر نیز کار را به جایی رسانده که امروز در ظاهر گرچه این دو نماینده ؛ نماینده بروجرد هستند اما هیچ اتحاد مقتدرانه ای که منجر به شتابدهی به موتور توسعه بروجرد شود متاسفانه دیده نمی‌شود.

یک سوال اساسی این وسط مطرح می‌شود و آن اینکه چه کسی از اختلاف ؛ ناکارآمدی و عدم اتحاد بین دو نماینده ضرر و زیان می‌بیند؟ قطعا جواب ؛ یک کلمه است. " مردم".

کارآمدی یک نماینده به تهیه چند مورد چمن مصنوعی برای چند زمین ورزشی روستاها نیست. کارآمدی یک نماینده یعنی میزان ارتباطات؛ نفوذ؛ قدرت و تاثیرگذاری یک نماینده در مجموع اوضاع و احوال کشور. به عبارت دیگر؛ دو نماینده بروجرد در طول سه سال گذشته ؛ در مقایسه با نمایندگان استان‌های همجوار و  سایر شهرهای استان لرستان و به نسبت ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل شهر بروجرد ؛ نه تنها نتوانسته اند که یک هم افزایی قابل توجهی را رقم بزنند؛ بلکه در این سه سال؛ ارزش افزوده ویژه ای برای فرمانداری ویژه بروجرد نیز حاصل نشده است. قطعا ؛ عقل سلیم حکم می‌کند اگر نماینده ای؛ روش؛ منش و شیوه عمل نماینده دیگر را قبول ندارد ؛ اما با درایت؛ گذشت؛ فداکاری و تدبیر می‌توان تمام این اصطکاک ها؛ تضادها و تعارضات میان فردی را فقط و فقط بخاطر مصالح شهر و منفعت عامه کنار گذاشت و آن انرژی و وقت و هزینه و یارگیری را که دارند صرف تخریب و حالگیری و... طرف دیگر می‌کنند؛ بیاورند به سمت اتحاد و یکدلی و هم راستا بودن و تجمیع داشته ها و توانمندی‌ها برای هم افزایی جهت برخورداری از یک بازی برد - برد.

اختلاف و گروکشی و شاخ و شانه کشیدن دو نماینده بروجرد؛ قطعا یک بازی باخت - باخت را رقم خواهد زد و برآیند و نتیجه نهایی آن نیز احتمالا؛ آن خواهد بود که در انتخابات سال بعد مجلس شورای اسلامی در سال 1402 مردم فهیم بروجرد دیگر به این دو نفر رأی نخواهند داد. چراکه آنان نه حرف بزرگترها را گوش کردند و نه به خاطر رضای خدا و مصلحت مردم و شهر بروجرد از خود گذشتگی لازم و کافی را نشان ندادند.؟!؟ نگارنده  ضمن احترام فراوان به دونماینده محترم و تلاش‌ها و زحمات آنها و بدون هیچ گونه دخالت حب و بغضهای شخصی و صرفا از سر دلسوزی؛ نگرانم که چرا سه سال است مردم بروجرد در آتش این عدم هماهنگی و ناکارآمدی می‌سوزند؟!؟ چرا؟!؟ و اگر واقعا اینگونه نیست ؛ این دو نماینده بیایند جهت تنویر افکار عمومی؛ پاسخگویی به محضر شریف مردم و ایجاد شفافیت ؛ یک بیانیه مشترک صادر نمایند؛ دال بر اتحاد و یکدلی و اتفاق نظر و عمل.

امید است مردم شریف بروجرد از همین حالا که یکسال وقت دارند؛ بروند جستجو کنند؛ تلاش کنند؛ مطالعه کنند؛ معرفی کنند؛ شناخت پیدا کنند و دو نفر همراستا؛ متحد؛ مقتدر؛ متخصص؛ متعهد و صد البته دارای ارتباطات و روابط‌عمومی قوی را به مجلس بفرستند که آنجا مکانی است که شدیدا نیازمند انسانهای مدیریت خوانده و با افکار و اندیشه های بلند و جامع نگر و مسلط به قوانین و مقررات برنامه و بودجه و آشنا به ساختارهای حکومت و اقتصاد و... است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ