حمل بار از چین به دبی چگونه انجام میشود؟

اقتصاد ایران: به حمل بار دریایی از چین به دبی تاکنون فکر کرده اید؟ به نظر شما بهترین روش برای واردات و حمل کالا از چین کدام روش است؟

اخبار شرکتها- با توجه به این که میدانیم فرایند واردات کالا از چین به ویژه بخش ترخیص کالا از گمرک تا چه اندازه میتواند برای شما سخت و دشوار باشد، مفتخریم تا با ارائه خدمات حمل بار از چین به دبی و در نهایی به صورت حمل بار هوایی از دبی یا دریایی به ایران، بسیاری از مشکلات و محدودیت های ارسال بار از چین به داخل کشور را برای شما رفع نماییم. به علاوه، واردات کالا از دبی با لنج یکی دیگر از راهکارهایی است که چالش های حمل به ایران و ترخیص کالا را به طور چشمگیری کاهش میدهد.

دبی توانسته خود را به عنوان یک مقصد میانی خوب برای حمل بار دریایی و هوایی تبدیل کند. حجم زیادی از بارهایی که از چین ارسال میشوند، وارد امارات میشوند تا پس از آن بتوانند به مقصد نهایی حمل شوند. از آنجا که حمل بار هوایی از دبی به ایران بهترین شرایط را برای شما به ارمغان می آورد، گروه ققنوس با ارائه انواع خدمات درب به درب و port to port میتواند حمل بار از چین به دبی و بعد به ایران را به بهترین شیوه به انجام برساند. اگر نیاز به ارسال بار از چین و ترخیص کالا از گمرک دارید، ادامه این مقاله را با ما همراه باشید.

معرفی روش های حمل بار از چین به دبی

سرویس حمل بار از چین به دبی به روش های مختلفی ارائه میگردد که شما میتوانید بسته به نوع کالاهای خریداری شده، وزن و حجم بار و سرمایه خودتان، یکی از این روش ها را انتخاب نمایید. البته کارشناسان گروه ققنوس نیز این آمادگی را دارند تا شما را جهت تصمیم گیری بهتر، راهنمایی کنند. ارسال مستقیم کالا از چین به ایران به احتمال زیاد با محدودیت های زیادی مواجه میشود، به علاوه سختی های ترخیص کالا از گمرک ایران را هم باید در نظر داشته باشید؛ از این رو، حمل به دبی و در نهایت استفاده از سرویس حمل بار هوایی از دبی به ایران یا واردات کالا از دبی با لنج و.. میتواند بسیاری از این مشکلات را کاهش دهد.

روش حمل و نقل هوایی از چین به دبی (فرودگاه به فرودگاه)

سریع ترین روشی که میتوانید برای حمل کالا از چین به دبی انتخاب کنید، حمل و نقل هوایی میباشد. پیشنهاد میکنیم اگر محموله ای دارید که وزن پایین مثلا کمتر از هزار کیلوگرم و ارزش بالایی دارد، خدمات حمل بار هوایی گروه ققنوس جهت حمل از چین و حمل بار هوایی از دبی به ایران میتواند بترین انتخاب باشد. گروه تجاری ققنوس این افتخار را دارد تا با ارائه سرویس های هفتگی و کاملا منظم از شهرهای تجاری و مهم چین نظیر گوانجو، شنژن، شانگهای و پکن و.. به دبی، حمل بار را با کمترین نرخ برای  شما رقم بزند.

خدمات حمل بار هوایی از چین به دبی به صورت فرودگاه به فرودگاه مناسب کسانی که قصد دارند پروسه ترخیص کالا از گمرک دبی را شخصا خودشن انجام دهند. تمامی خدماتی که در این سرویس توسط گروه تجاری ققنوس انجام میگیرند، شامل پیکاپ کالا از فروشنده چینی، بارگیری بار در هواپیما، انجام مراحل صادرات کالا در چین و حمل بار به دبی میشود. زمانی که بار شما از چین به فرودگاه مورد نظر در دبی ارسال شد، نمایندگان ما اسناد و مدارک کالا را به شما عزیزان تحویل میدهند تا بتوانید برای انجام پروسه ترخیص کالا از گمرک دبی با یک کارگزار ترخیص کالا هماهنگ کنید.

روش حمل و نقل دریایی از چین به دبی (بندر به بندر)

روش دیگری که میتوانید برای حمل بار از چین به دبی انتخاب کنید، حمل و نقل دریایی است. به دنبال روشی کم هزینه جهت ارسال کالا هستید، این سرویس بسیار کم هزینه تر از حمل بار هوایی از چین یا حمل بار هوایی  از دبی است. برای کالاهایی که وزن و حجم بالایی دارند، سرویس حمل بار دریایی از چین به دبی به دو صورت FCL و LCL ارائه میگردد. برای استفاده از این دو روش، شرایط خاصی را باید در نظر داشته باشید که عبارتند از:

  • اگر مرسوله شما دارای حجمی کمتر از 10 CBM میباشد، سرویس LCL مناسب است.
  • اگر مرسوله شما دارای حجمی بیشتر از 10 CBM میباشد، سرویس FCL جهت حمل بار از چین به دبی مناسب است.

در رابطه با کانتینرهای مورد استفاده در حمل و نقل دریایی از چین به دبی هم باید بگوییم که کانتینرهای 20 فوتی و 40 فوتی میباشند. در این سرویس از خدمات ویژه گروه تجاری ققنوس، حمل بار به صورت بندر به بندر فقط تا بندر جبل علی دبی صورت میگیرد و نظیر سرویس حمل بار هوایی، فرایند ترخیص کالا از گمرک بر عهده صاحب بار خواهد بود. البته، شما عزیزان میتوانید از کارگزاران رسمی ققنوس ترخیص جهت ترخیص کالا در امارات استفاده نمایید.

روش حمل هوایی از چین به دبی به صورت درب به درب

اشاره کردیم که برای تسهیل حمل و واردات کالا از چین، روش حمل بار از چین به دبی بسیار پیشنهاد میشود که شما در ادامه میتوانید برای حذف بسیاری از فرایندهای دست و پاگیر، از خدمات واردات کالا از دبی با لنج یا حمل بار هوایی از دبی برای ارسال محموله به ایران استفاده کنید. سرویس حمل درب به درب هوایی نیز یکی از انواع روش هایی است که در این پروسه میتواند به تسهیل فرایند واردات کالا از چین و کاهش هزینه های حمل و نقل هوایی کمک شایانی کند. نکته قابل توئجه اینجاست که دیگر درگیر مراحل پیچیده ترخیص کالا از گمرک نخواهید بود.

روش حمل دریایی از چین به دبی به صورت درب به درب

این روش هم مشابه حمل دریایی به صورت درب به درب از جمله سرویس های محبوب ماست که دیگر نگرانی بابت حمل، ترخیص و تحویل کالا نخواهید داشت؛ چرا که تمامی مراحل حمل و نقل دریایی، ترخیص کالا در گمرک دبی، تحویل کالا به لنج جهت واردات کالا از دبی با لنج و.. را با هزینه ای ثابت به انجام میرسانیم. در واقع، دیگر درگیر پیچیدگی های ترخیص کالا از گمرک نخواهید شد.

روش حمل بار از چین به امارات مناسب چه کالاهایی است؟

کالاهای تحریمی اصلی ترین کالاهایی هستند که به راحتی و با روش حمل بار از چین به دبی میتوانید ارسال و وارد ایران نمایید. به علاوه، امکان حمل انواع کالاهای نرمال (فاقد برند، باتری و مگنت)، کالاهای برند، کالاهای دارای باتری، کالاهای دارای موتور، کالاهای دارای مگنت، مواد شیمیایی، لوازم و تجهیزات الکترونیکی، لوازم ارایشی و بهداشتی، مواد غذایی، پوشاک . کالای دیجیتال دست دوم (استوک) را میتوانید به هر 4 روش یعنی حمل بار دریایی به صورت درب به درب و بندر به بندر، حمل بار هوایی به صورت فرودگاه به فرودگاه و درب به درب قابل حمل هستند.

ترخیص کالای وارداتی به روش حمل بار از چین به دبی

برای هر فرایند واردات یا صادرات کالا نیازبه انجام تشریفات ترخیص کالا از گمرک خواهید داشت. در شرایطی که حمل بار از چین به دبی بهترین روش برای واردات و حمل بار شماست، باید فرایند ترخیص کالا را در گمرکات چین، دبی و ایران طی نمایید که بسته به مسئولیت های میان شما و فروشنده کالا، شرکت حمل و نقل بین المللی و شرکت واردات کالا میتواند برعهده افراد گوناگونی باشد. اما به طور کلی، پروسه ترخیص کالا از گمرک ایران روند مشخصی را در پی دارد که شامل موارد زیر میشوند:

دریافت پروفرما و لیست عدلبندی کالا، اخذ مجوز ثبت سفارش کالا، بیمه نمودنکالا جهت بازرسی های مبدا و مقصد، تشکیل پرونده برای تخصیص ارز و حواله بانکی، ارتباط با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، دریافت اسناد و مدارک حمل از شرکت حمل کننده، تکمیل اسناد و تشکیل پرونده، تنظیم پیش نویس دوراظهاری واردات، بررسی و تائید توسط کارشناس فنی، پرداخت حقوق و عوارض گمرکی، خروج کالا.

مدت زمان حمل بار از چین به دبی

مدت زمان تقریبی حمل بار از چین به دبی توسط گروه تجاری ققنوس برای اطلاع بیشتر شما عزیزان به شرح زیر است:

زمان حمل دریایی از چین به دبی

  • بندر نینگبو به بندر جبل علی: 20 الی 30 روز
  • ایوو به جبل علی: 25 الی 35 روز
  • شانگهای به جبل علی دبی: 18 الی 25 روز
  • بندر شنژن به جبل علی: 13 الی 18 روز
  • بندر گوانجو به جبل علی: 15 الی 20 روز

زمان حمل هوایی از چین به دبی

  • فرودگاه نینگبو به فرودگاه بین المللی دبی: 7 روزه
  • فرودگاه ایوو به فرودگاه بین المللی دبی: 5 روزه
  • فرودگاه شانگهای به فرودگاه بین المللی دبی: 3 روزه
  • فرودگاه شنژن به فرودگاه بین المللی دبی: 2 روزه
  • فرودگاه گوانجو به فرودگاه بین المللی دبی: 3 روزه

زمان حمل هوایی از چین به دبی به صورت درب به درب

  • فرودگاه نینگبو به لنج شما در دبی یا هر ادرس دیگری در دبی: 9 روزه
  • فرودگاه ایوو به لنج شما جهت واردات کالا از دبی با لنج یا هر ادرس دیگری در دبی: 11 روزه
  • فرودگاه شانگهای به لنج شما در دبی یا هر ادرس دیگری در دبی: 8 روزه
  • فرودگاه شنژن به لنج شما در دبی یا هر ادرس دیگری در دبی: 7 روزه
  • فرودگاه گوانجو به لنج شما در دبی یا هر ادرس دیگری در دبی: 8 روزه

زمان حمل دریایی از چین به دبی به صورت درب به درب

  • بندر نینگبو به لنج شما در دبی یا هر ادرس دیگری در دبی: 22 روزه
  • بندر ایوو به لنج شما در دبی یا هر ادرس دیگری در دبی: 19 روزه
  • بندر شانگهای به لنج شما در دبی یا هر ادرس دیگری در دبی: 29 روزه
  • بندر شنژن به لنج شما در دبی یا هر ادرس دیگری در دبی: 18 روزه
  • بندر گوانجو به لنج شما در دبی یا هر ادرس دیگری در دبی: 18 روزه

جمع بندی

فرایندی راحت و ساده، اولین مسئله ای است که باید در هر فعالیت تجاری خود در نظر داشته باشید. وظیفه ما در گروه تجاری ققنوس نیز این است که بهترین شرایط را جهت حمل و ارسال بار شما از چین به ایران فراهم کنیم؛ در نتیجه، با سرویس حمل بار از چین به دبی توانسته ایم بسیاری از نیازهای تجار و وارد کنندگان ایرانی را رفع نماییم. شما میتوانید به راحتی بار خود را به دبی منتقل کنید و از مزایای ترخیص کالا از گمرک دبی بهره مند شوید. همچنین اگر به خدمات واردات کالا با لنج از دبی یا حمل بار هوایی از دبی نیاز دارید، ما در کنارشما هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیاست به وبسایت www.fnxshipping.com مراجعه کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ