معاون استاندار مازندران تاکید کرد:

بسیج امکانات برای تامین نیازهای مسافران نوروزی

اقتصاد ایران: ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم بسیج امکانات برای تامین نیازهای مسافران نوروزی این استان تاکید کرد.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،روح الله سلگی دوشنبه شب در ستاد سفرهای نوروزی در آستانه سفرهای نوروزی کلیه دستگاه‌های اجرایی این استان را مکلف به افزایش خدمت رسانی و رفع نیازهای مردم و مسافران کرد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش تلاش‌های خدماتی و امدادی برای رفع نیازهای مردم و مسافران در آستانه سال نو خواستار بررسی و رفع موانع خدمات دهی به مسافران نوروزی این استان شد.

سلگی با اشاره به اهمیت کنترل قیمت اجناس و نظارت بر فعالیت بازار، فرمانداران استان را مسئول کنترل بر قیمت‌ها و کنترل بازار دانست و افزود: برخورد قاطع با برهم زنندگان عرضه و تقاضا در بازار با مسئولیت فرمانداران و عوامل نظارتی و تعزیرات حکومتی ضرورت دارد.

وی حضور میدانی و جهادی فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی را برای کنترل بازار و خدمات رسانی به مسافران خاطر نشان کرد و افزود: راه اندازی تیم‌های بازرسی از سوی فرمانداران در شهرستانها برای اعمال نظارت بهینه و کنترل قیمت‌ها با بکارگیری عوامل تعزیرات حکومتی تأمین کننده رضایت مردم و مسافران خواهد بود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به احتمال برودت هوا در ایام نوروز گفت: به دستور استاندار مازندران و با مسئولیت فرمانداران مکان‌های مسقف برای اسکان مسافران نوروزی که فاقد محل اسکان باشند، در شهرستانهای استان آماده خواهد شد.

وی نظارت بر رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی بین راهی و شهری را مهم دانست وافزود: فرمانداران باید با تشکیل تیم‌های بازرسی و نظارت با هماهنگی گردشگری، بهداشت و تعزیرات حکومتی با واحدهای متخلف بهداشتی و گرانفروشی در جاده‌های بین راهی و شهری برخورد و رضایت مردم را تأمین کنند.

وی همچنین اظهار کرد: در سه محور ورودی هراز، چالوس وسوادکوه با هماهنگی فرمانداران اکیپ‌های خدماتی و نظارتی در طول ایام نوروز استقرار خواهند یافت.

وی در این نشست که مدیران کل و رؤسای کمیته‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان حضور داشتند با تاکید بر سیاست دولت سیزدهم مبنی بر تأمین رضایت مردم بویژه در پایان سال، لزوم برنامه ریزی و انجام اقدامات فوری دستگاه‌ها برای بسیج امکانات و تأمین خدمات مورد نیاز مردم و مسافران نوروزی مازندران را ضروری عنوان کرد.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر شناسایی و برخورد با عوامل ناراضی تراش در دستگاه‌ها، خواستار تسهیل امور مردم و مسافران نوروزی در شهرستانهای این استان شد.

سلگی همچنین تأمین و تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان و مسافران نوروزی را وظیفه مهم دستگاه‌های دولتی و فرمانداران دانست و خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌ها با محوریت فرمانداران باید نظارت اساسی بر روند خدمت رسانی در آستانه سال جدید را در دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با هشدار در مورد کم کاری احتمالی دستگاه‌های خدمات رسان، خواستار برخورد قاطع فرمانداران با برخی بی نظمی و نابسامانی‌های ناشی از عدم تسهیل امکانات و نیازهای خدماتی مردم و مسافران نوروزی در شهرهای ساحلی این استان شد.

گفتنی است در این جلسه ۲۲ فرماندار استان به صورت وبیناری گزارش آخرین پیش بینی‌ها و اقدامات مورد نیاز در شهرستانهای محل مأموریت خود در زمینه کنترل قیمت بازار و تأمین نیازهای مسافران نوروزی مازندران و نیز مقابله با عوامل مخل خدمات دهی به مردم در پایان سال را ارائه کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ