راهپیمایی۲۲بهمن در استان ها؛

۲۲بهمن نمایش ملتی قوی باشعارعزت و اتحاد+فیلم و عکس

اقتصاد ایران: امروز ایرانی دوباره به صحنه آمد، تا بگوید که «همچنان هستیم، بر آن عهدی که بستیم»، ۲۲ بهمن ماه همان‌طور شد که باید می‌شد، دنیا دید که مردم ایران چگونه مظهر عزت و اتحاد ملی شدند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعتی پیش با حضور پرشور و گسترده مردم در تمام نقاط ایران اسلامی شروع شد. گزارش‌های خبرنگاران مهر از سراسر کشور نشان می‌دهد که همه اقشار در راهپیمایی امروز حضور گسترده‌ای دارند.

امروز در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بازهم ملت بزرگ ایران حضوری درخشان از خود به‌جای گذاشت، حضور ملتی قوی که همچنان در مسیر عزت و اتحاد ملی ثابت‌قدم است.

امروز ایران عزیز، به‌وقت همدلی و همراهی سراسر شور و حضور شد تا بازهم جهانیان مبهوت وحدت و عشق ایرانی به سرزمینش شود. از خلیج‌فارس تا خزر نیلگون، از اشترانکوه و دماوند تا دنا و هامون، وسعتی از غرب تا شرق ایران امروز سراسر فریاد ملتی بود که بار دیگر اعلام کرد: هستیم بر آن عهدی که بستیم …

امروز به‌وقت ۲۲ بهمن، ۴۴ سال بعد از انقلاب در جشن سالگرد پیروزی مردمی‌ترین انقلاب دنیا، همه آمدند در سراسر کشور، نسل‌اندرنسل، اولی، دومی، سومی و نسل چهارمی‌های بعد از انقلاب، پیر و جوان زن و مرد تا بودنشان را فریاد بزنند.

ترک و کرد و لر و ترکمن و بلوچ ندارد، حضور ملت امروز یکرنگ بود، از شمال و جنوب گرفته تا شرق و غرب، از خزر تا خلیج‌فارس، از هامون تا ارومیه، از زاگرس و البرز تا کویر ایران؛ همه رنگ حضور گرفت.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در البرز آغاز شد

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف البرز آغاز شد.

غفور قاسم پور، فرماندار کرج صبح شنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه  ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: مردم شریف و شهیدپرور شهرستان کرج از نخستین دقایق شروع راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه، بار دیگر با حضور خود در این روز تاریخی وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی را به منصه ظهور رساندند.

ارومیه؛ اقوام و ادیان همه دریک صف

همزمان با سراسر کشور  راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه در ارومیه و سایر شهرهای استان آذربایجان غربی آغاز شده است.

آئین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با ۳۸ هزار روستا و ۱۴۰۰ شهر کشور با حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن در ارومیه و سایر آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

از ساعت‌ها قبل از آغاز راهپیمایی معابر و خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی در ارومیه مملو از جماعتی بود که آمده‌اند تا بگویند تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی محکم ایستاده‌اند.

راهپیمایی مردم کرمانشاه


آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم

راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم خاستگاه انقلاب اسلامی ایران با حضور گسترده مردم قم آغاز شد.

در سالروز ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی این روز تاریخی در شهر مقدس قم خاستگاه انقلاب اسلامی ایران از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

https://media.mehrnews.com/d/2023/02/11/4/4422488.jpg?ts=1676097332147

راهپیمایان از اقسا نقاط شهر مقدس قم و از مسیرهای هشتگانه که مبدا آنها مساجد شاخص استان قم است خود را به میدان جانبازان محل آغاز راهپیمایی رساندند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایلام

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد طلوع فجر انقلاب اسلامی، مردم ایلام راهپیمایی حماسی و با شکوه خود را در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی آغاز کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایلام با حضور مردم وفادار به آرمان‌های انقلاب و نظام از میدان ٢٢ بهمن آغاز و با طی مسیر خیابان آیت الله حیدری و رسالت تا زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام در حال برگزاری است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در شهر زنجان و سایر نقاط استان آغاز شد.

مردم همیشه در صحنه زنجان امروز باردیگر با حضور هوشمندانه و بابصیرت در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین و چهارمین سال پیروزی انقلاب را آغاز کردند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن استان زنجان دقایقی قبل و با حضور عموم مردم دیار شور و شعور حسینی از محل‌های تعیین شده شروع و مردم از نقاط مختلف استان با حضور خود در این راهپیمایی، پشتیبانی خود از ولایت و نظام را بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد.

آغاز حماسه حضور رشتوندان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم مومن و انقلابی رشت از همان ساعات ابتدایی حضوری حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند.

مردم مؤمن و خداجوی مردم رشت با حضور پرشور در همان ساعات ابتدایی اغاز راهپیمایی حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

یاسوج؛ عشایر در صف اول حضور دارند

راهپیمایی حماسی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم د ر کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

راهپیمایی یوم الله  ۲۲ بهمن در یاسوج/ عشایر در صف اول حضور دارند

عشایر غیور در صف اول پیام واضحی برای استکبار دارند.

حضور اقشار و طیف‌های مختلف در این راهپیمایی محسوس است.


پیام قاطع از خیابانهای اهواز به استکبار جهانی

مردم اهواز و سایر شهرهای خوزستان با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام قاطعی به استکبار جهانی دادند که پای انقلاب خود هستند.

ر روزهایی که استکبار جهانی نقاب از چهره کریه خود برداشته و با فراخوان نیروهای خودفروخته و وطن فروش، خواب‌های غیر قابل تعبیری برای ایران اسلامی دیده است؛ مردم اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان هم پای سایر مردم ایران در سراسر کشور، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضوری باشکوه در راهپیمایی این روز داشتند.

حضور باشکوه مردم اهواز از همه اقشار در راهپیمایی دشمن شکن پیروزی انقلاب اسلامی، پیام روشنی به کل دنیا به خصوص استکبار جهانی که دشمنی با ملت ایران را از همیشه علنی‌تر کرده است، داشت و مردم نشان دادند همواره و همیشه پای انقلاب خودشان ایستاده‌اند و نقشه‌های شوم دشمن در برابر سد مستحکم اراده قاطع و پولادین ملت ایران در دفاع از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی، محکوم به شکست است.


راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد آغاز شد

راهپیمایی ۲۲ بهمن و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور و انقلابی اقشار مختلف مردم مشهد آغاز شد.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن طلیعه ۴۵ بهار انقلاب اسلامی در مشهدمقدس از دقایقی پیش با سر دادن سرود ملی و صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام در میدان ۱۵ خرداد مشهد آغاز شد و تا دقایقی دیگر راهپیمایی به سوی حرم حضرت رضا علیه‌السلام شروع می‌شود.

آغاز حماسه مشهدی‌ها در میدان ۱۵ خرداد صبح شنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ و در شرایطی که از ساعاتی قبل پیر و جوان، زن و مرد منتظر شروع راهپیمایی ۲۲ بهمن بودند.

تهرانی ها پای انقلاب ایستادند

راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر استان تهران از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز شد.

مراسم راهپیمایی در ورامین از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح شنبه از میدان امام حسین (ع) با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولین آغاز شد و راهپیمایان پس از گذر از میدان امام خمینی (ره) و خیابان مسجد جامع در مسجد جامع تاریخی ورامین تجمع کردند.

حضور پرشور رزمندگان تیپ فاطمیون و شهروندان افغانستانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ورامین به خوبی نشان داد، این انقلاب تنها برای ایرانیان نیست، بلکه متعلق به تمام مستضعفین جهان است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرها و روستاهای هرمزگان آغاز شد

سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان هرمزگان و شهر بندرعباس دقایقی پیش آغاز شد.

انقلابی و ولایتمدار بندرعباس، امسال همزمان در بخش‌ها، شهرها و شهرستانها و تمامی روستاهای هرمزگان، مراسم گرامیداشت روز پیروزی انقلاب اسلام را برگزار خواهند کرد و در بندرعباس نیز شهروندان بندرعباسی از ساعت ۹ صبح از مسیرهای اعلام شده به سوی بلوار ساحلی و پشت فرمانداری بندرعباس حرکت می‌کنند.

شرکت کنندگان درحالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، عکس‌هایی ازحضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب، همچنین مقام معظم رهبری در دست داشته و شعارهای انقلابی سر می‌دهند و بار دیگر با امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرده و برحفظ دستاوردهای انقلاب به ویژه موفقیت‌های هسته‌ای تاکید کردند.

شرکت ورزشکاران، دانش آموزان، دانشجویان، کودکان و نوجوانان وجانبازان جلوه‌هایی از حضورپر افتخار مردمی است.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان درچهل و چهارمین سالگردپیروزی انقلاب

راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهار و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در اصفهان آغاز شد.

مردم استان اصفهان در همه شهرها رفته رفته به خیابان‌ها آمده و می‌خواهند باردیگر پای عهدی که چهل و چهار سال پیش ایستادند را امضا کنند.

امروز جای جای اصفهان همه متحد، یکصدا و همدل می آینده تا جشن تولد انقلاب را با همدیگر چشن بگیرند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در گلستان آغاز شد

راهپیمایی مردمی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور، در گرگان و سایر شهرها و برخی از روستاهای گلستان آغاز شد.

راهپیمایی مردمی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهلمین و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) همزمان با سراسر کشور در گرگان و سایر شهرها و برخی از روستاهای گلستان آغاز شد.

مردم همیشه در صحنه گرگان، در هوای سرد مرکز گلستان به میادین و خیابان‌ها آمده‌اند تا برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان خود در پاسداری از انقلاب اسلامی اضافه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ