تصویب خرید آثار تجسمی درکمیسیون فرهنگی دولت

اقتصاد ایران: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از نمایشگاه آثار پانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، از مصوب شدن خرید آثار تجسمی در کمیسیون فرهنگی دولت خبر داد.

تصویب خرید آثار تجسمی درکمیسیون فرهنگی دولت

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر دیروز از نمایشگاه آثار پانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در مؤسسه صبا فرهنگستان هنر بازدید کرد.

وزیر ارشاد، آثار پانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر را آثار فاخر و ارزشمندی خواند و گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده از هنرمندان پیشکسوت و داوران و خبره‌های هنر‌های تجسمی، در این دوره از جشنواره آثار ارزشمندتری نسبت به سال‌های گذشته به دبیرخانه رسیده و در نمایشگاه آثار منتخب ارائه شده‌اند. همچنین در این دوره جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، هنرمندان جدیدی به این عرصه معرفی شدند و فضای جشنواره که یک فضای رقابتی هم برای انتخاب بهترین‌ها و هم برای معرفی چهره‌های جدید در این حوزه‌ها است. امیدواریم ما هم بتوانیم به حضور مؤثر هنرمندان در عرصه تجسمی کمک کنیم.

اسماعیلی در مورد برنامه‌های این وزارتخانه برای حضور حداکثری هنرمندان در دوره‌های آینده جشنواره «تجسمی فجر» بیان کرد: همکاران من در معاونت هنری و مرکز هنر‌های تجسمی این مبحث را پیگیری می‌کنند، چراکه این موضوع شامل چند بخش می‌شود؛ بخشی از آن به «اقتصاد هنر» مربوط است که بسیاری از هنرمندان، بخش اعظم ایده‌هایشان را از همین نمایشگاه‌ها و آثار دریافت می‌کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: هم اکنون بحث خرید آثار تجسمی را در کمیسیون فرهنگی دولت به تصویب رسانده‌ایم که انشاالله در صحن دولت نیز به تصویب برسد تا فضای جدیدی برای رونق فعالیت‌های هنر‌های تجسمی فراهم شود.

نمایشگاه آثار منتخب پانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر ۷ بهمن ماه آغاز به کار کرد و تا ۲۸ بهمن همه روزه به جز روز ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در این مؤسسه به نشانی خیابان، ولی عصر (عج)، نرسیده به خیابان طالقانی، فرهنگستان هنر میزبان علاقه‌مندان است.

مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان پانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر ۵ اسفندماه برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ