اکران دو فیلم در ششمین روز جشنواره فجر

اقتصاد ایران: در ششمین روز از برگزاری چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر، دو فیلم سینمایی «هفت بهار نارنج» و «روایت ناتمام سینما» برای اهالی رسانه به نمایش گذاشته می‌شود.

اکران دو فیلم در ششمین روز جشنواره فجر

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، ساعت ۱۶، قرار است فیلم سینمایی «هفت بهار نارنج» به کارگردانی فرشاد گل سفیدی روی پرده سینما برود. هرچند این فیلم نخستین اثر سینمایی این هنرمند به شمار می‌رود، اما نمی‌توان آن را نخستین تجربه حضور او در جشنواره فیلم فجر دانست. گل سفیدی را پیش از این به عنوان مدیر فیلمبرداری در سینما و تلویزیون می‌شناختیم، اما او در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر شانس خود را به عنوان کارگردان امتحان می‌کند.

تهیه کنندگی «هفت بهار نارنج» را محمد کمالی پور برعهده دارد و فیلم روایت قصه عشق اساطیری شمس و طلعت است.

از جمله بازیگرانی که در این فیلم سینمایی حضور دارند می‌توان به علی نصیریان، لادن مستوفی، سارا رسول‌زاده، فرهاد آئیش، هومن حاجی عبداللهی، فرج گل سفیدی، باران سلطانی مقدم، آرشا گل سفیدی اشاره کرد.

اما دومین فیلمی که قرار است امروز روی پرده سینما برود، فیلم سینمایی «روایت ناتمام سیما» به کارگردانی علیرضا صمدی است، کارگردانی که او را با فیلم سینمایی «صحنه زنی» می‌شناسیم، این کارگردان قرار است امروز جدیدترین ساخته سینمایی خود یعنی «روایت ناتمام سیما» را برای اهالی مطبوعات به نمایش گذارد.

این فیلم یک اثر اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده است: دکتر آرشِ سمین زندگی موفقی دارد که خبری در فضای مجازی، شرایط خانوادگی او را دستخوش تغییر می‌کند.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به حامد کمیلی، آزاده صمدی، غزل شاکری، مهران احمدی، مسعود کرامتی، مریم سعادت و محمد حیدری اشاره کرد.

مجید رضا بالا نیز تهیه کنندگی این فیلم را برعهده داشته است.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ