جلوه‌های همدلی در خوی/خانواده چهار قلوهای خویی در ارومیه اسکان داده شدند

اقتصاد ایران: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: خانواده چهارقلوهای خویی که پس از زلزله به شهرستان ارومیه نقل مکان موقت کرده بودند در یک منزل مستقل اسکان یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه نیر الهامی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی اظهار داشت: براساس بررسی‌های انجام شده مستمر از وضعیت چهارقلوهای خویی که پیش‌تر طبق برنامه حمایت از جوانی جمعیت مورد حمایت قرار داشتند بعد از زلزله و حضور خانواده آنان در ارومیه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و هماهنگی امور بانوان و خانواده استانداری به مکانی مجزا منتقل شدند.

وی ادامه داد: یک بانوی باردار خویی نیز که بعد از زلزله در بیمارستانی در شهر ارومیه زایمان کرده بود با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به یک خانه سازمانی متعلق به دانشگاه برای اسکان موقت منتقل شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: امور بانوان استانداری با اخذ لیست مساجدی که محل اسکان شهروندان خویی است لیست بانوان باردار و بیمار را استخراج کرده و پایش وضعیت عمومی آنان به صورت ویژه انجام می‌شود.

الهامی یادآور شد: با دانشگاه علوم پزشکی هماهنگی لازم برای حضور مستمر روانشناسان در این مساجد انجام شده و در صورت نیاز، خدمات درمانی رایگان به آسیب دیدگان زلزله ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: مقرر شده تا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی توام با نشاط آفرینی برای کودکان حاضر در این مکان‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

به گفته مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، با حمایت‌های ویژه استاندار، هماهنگی و همراهی فرماندار ارومیه، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج و همه دستگاه‌های خدمات رسان و خیرین استان اقلام مورد نیاز روزانه تهیه و میان زلزله زدگان مستقر در مساجد ارومیه توزیع می‌شود.

پایان پیام

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ