رئیس انجمن طبیعت گردی ایران:

جنگل های هیرکانی فاخرترین اثر طبیعی کشور است

اقتصاد ایران: نوشهر- رئیس انجمن طبیعت گردی ایران از جنگل های هیرکانی به عنوان فاخرترین اثر طبیعی کشور یاد کرد و گفت: چهارمین کنفرانس علمی و تخصصی طبیعت گردی ایران به میزبانی مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،فرید جواهرزاده در حاشیه امضای تفاهمنامه همکاری با منابع طبیعی غرب مازندران  با اظهار اینکه کنفرانس های علمی این انجمن با نگاه تخصصی به موضوعات روز برگزار می شود، گفت: کنفرانس اول با موضوع توسعه فرهنگ گردشگری با حضور متخصصان وبیش از ۵۰ سفیر برگزار شد و در کنفرانس دوم مخاطرات طبیعی مورد توجه قرار گرفت.

وی با اظهار اینکه کنفرانس سوم سال جاری با موضوع ژئوتوریسم و گردشگری با محوریت قشم برگزار شد، گفت: در کنفرانس چهارم نگاه ویژه ای جنگل، دریا و بیوتوریسم خواهیم داشت و جنگل های هیرکانی می تواند شاکله بیوتوریسم در شمال کشور باشد.

وی ادامه داد: جنگل های هیرکانی فاخرترین اثر طبیعی کشور به شمار می رود و هر اقدامی در راستای حفاظت از این عرصه ها ضروری به نظر می رسد از این رو کنفرانش چهارم در بهار سال آینده در مازندران برگزار می شود.

جواهرزاده از معرفی مهرداد خزایی سرپرست منابع طبیعی مازندران - نوشهر به عنوان رئیس چهارمین کنفرانس طبیعت گردی خبر داد و گفت: این کنفرانس با محوریت بیوتوریسم، حفاظت تنوع زیستی و جنگل های هیرکانی به صورت علمی و تخصصی برگزار می شود.

رئیس انجمن علمی طیعت گردی با بیان اینکه چارت علمی این کنفرانس طراحی می شود، گفت: پوستر این کنفرانس برای بررسی علمی طبیعت گردی و بیوتوریسم رونمایی می شود

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ