قرارگاه اشتغال در کردستان شروع به کار کرد

اقتصاد ایران: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: قرارگاه اشتغال با هدف نظارت حضوری و مستقیم بر طرح‌های اشتغالزایی در استان تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرزاد پیشکاری پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه قرارگاه اشتغال استان در سنندج، به وضعیت بیکاری در استان و ضرورت رفع این مشکل به عنوان مطالبه جدی مردم اشاره و اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی باید در ایجاد اشتغال و رفع مشکلات بیکاری جوان در استان کمک و نقش خود را در این زمینه به نحو احسن انجام دهند.

وی با اشاره به آغاز به کار قرارگاه اشتغال در استان، اظهار کرد: این قرارگاه با هدف نظارت حضوری و مستقیم بر طرح‌های اشتغالزایی در استان تشکیل شده است و تا ۲۰ اسفند امسال فعالیت می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با تاکید براینکه  نظارت بر تمام طرح‌ها و اشتغال ثبت شده در سامانه رصد به صورت میدانی و حضوری در قالب این ستاد دنبال می شود، عنوان کرد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی در راستای نظارت هرچه کیفی تر بر راستی‌آزمایی اشتغالزایی، با قرارگاه اشتغال استان همکاری جدی داشته باشند.

پیشکاری با تاکید بر نظارت، پایش و تحقق اشتغال از سوی دستگاه‌های اجرایی گفت: نظارت و راست آزمایی مهم‌ترین مسئله در طرح‌ها و اشتغال ثبت شده در سامانه رصد است.

وی اضافه کرد: این پایش و راستی‌ آزمایی در قدم نخست با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی به صورت مجازی و در مرحله بعد با نظارت حضوری و مستقیم تمام طرح‌هایی که تسهیلات اشتغالزایی دریافت و اقدام به ایجاد اشتغال کرده‌اند مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خاطرنشان کرد: گزارش‌های دریافتی اشتغال ایجاد شده با سامانه جامع «سانار»که به عنوان یک ابزار کنترل و ارزیابی مناسب در سطوح ملی و استانی است و کدملی‌های ثبت شده به عنوان شاغل‌شدگان سال جاری مطابقت داده می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ