کارشناس فوتبال:

پنج تیم شانس قهرمانی لیگ برتر را دارند

اقتصاد ایران: یک کارشناس فوتبال گفت: اکنون هم استقلال و هم سپاهان به قهرمانی در لیگ امیدوارند خیلی زود است که آنها بخواهند از قهرمانی ناامید شوند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  ناصر ابراهیمی  در مورد شرایط جدول لیگ برتر بعد از هفته شانزدهم اظهار داشت: حداقل باید پنج هفته دیگر بگذرد تا چهره اصلی مدعیان قهرمانی مشخص شود. البته در حال حاضر می‌توان به صورت کلی گفت که تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال، گل‌گهر قلعه‌نویی و حتی تراکتور تقریباً پنج تیم اول جدول خواهند بود مگر اینکه باشگاهی بتواند خود را به شکل معجزه‌آسایی به جمع آنها برساند.

وی با اشاره به کمبود بازیکن در فوتبال ایران گفت: در گذشته فوتبال کشورمان سرشار از استعداد بود بازیکنانی زیادی در این فوتبال وجود داشتند اما اکنون لژیونرهای‌مان کم کم پا به سن گذاشته‌اند و فوتبال ایران خالی از پدیده و ستاره شده است. در این شرایط معمولاً همه تقصیر و شکست‌ها به گردن مربیان می‌افتد. به خصوص اینکه فوتبال‌مان کم مهره و کم پدیده شده است.

مربی اسبق تیم ملی با اشاره به حضورش در تیم ملی گفت: زمانی که من مربی تیم ملی بودم فوتبال ایران آنقدر بازیکن داشت که من 77 نفر را به تیم ملی دعوت کردم و نمی‌دانستم کدام بازیکن را باید خط بزنم. همه آنها خوب بودند اما اکنون شرایط فرق کرده است.

ابراهیمی در مورد بازی استقلال و سپاهان اظهار داشت: استقلال با همین ظرفیت و پتانسیل نمی‌توانست جلوی شکست را بگیرد. سپاهان نیمکت‌ قدرتمندتری دارد و بازیکنان ذخیره خوبی هم در اختیار دارد. با این حال هنوز برای اینکه بگوییم کدام تیم‌ها دیگر نباید به فکر قهرمانی باشند خیلی زود است. مخصوصاً اینکه بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شده و با حضور تماشاگران از هفته آینده به ورزشگاه شرایط تغییر خواهد کرد زیرا  انگیزه بازیکنان در میدان بیشتر خواهد شد.

کارشناس فوتبال گفت: اکنون هم استقلال و هم سپاهان به قهرمانی در لیگ امیدوارند و خیلی زود است که آنها بخواهند از قهرمانی ناامید شوند. چه کسی می‌تواند تضمین کند که سپاهان و پرسپولیس دیگر در لیگ بازنده نمی‌شوند بنابراین هفته‌های آینده لیگ جذاب‌تری را شاهد خواهیم بود. 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ