مدیرعامل آلومینیوم اراک:

در حل مشکل VAR‌باید مسئولین کشور کمک کنند

اقتصاد ایران: مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: مشکل کمک داور ویدئویی را فدراسیون فوتبال و مسئولین کشور باید حل کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، محمد رجائیان پس از تساوی آلومینیوم مقابل هوادار تهران در مورد اینکه به نظر می‌رسید این دیدار بی حاشیه باشد، اظهار داشت: چه کسی گفته بازی ما با تیم ساکت الهامی بی حاشیه است؟ تیم آلومینیوم هر موقع با الهامی بازی می‌کند او جنب و جوش خاصی دارد. تیم ما هم تا به حال مقابل او خوب نتیجه نگرفته، امروز هم بازی 70 به 30 در اختیار ما بود و آن‌ها از تک موقعیتی که داور هدیه داد استفاده کردند.

وی افزود: در بازی با فولاد صحنه ای اتفاق افتاد، همه کارشناسان گفتند آفساید بوده، ما هم می دانستیم و از داوران تشکر کردیم. چون آن صحنه  واقعا نیاز به تصویر تلویزیونی و VAR‌دارد. این صحنه در نیمه اول کمک داور باید به داور کمک می کرد. صحنه‌ای که روی فخرالدینی رخ داد را به صراحت می توانم بگویم کمک داور و خود داور، این مساله ساز است. لیگ امسال شوخی بردار نیست. به غیر از 5-4 تیم بالایی، هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست. امتیازاتی که اینطور تیم ها از دست می‌دهند را نمی دانم چه کسی باید جواب بدهد. میلیاردها پول هزینه می شود. 

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اخراج سید مهدی رحمتی، گفت: او جزو مربیان مودب است. فقط به خاطر اینکه فیلم صحنه ها را نشان داد اخراجش کرد. گفتند قانون اینطور می‌گوید. خودم نمی‌دانم.

رجائیان در خصوص اینکه به نظر می‌رسد اخراج به خاطر کنایه رحمتی به داور مبنی بر اینکه به داور گفتم مهندس او ناراحت شد و فکر می‌کنم دکتر بود اتفاق افتاد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم. من در این مورد نمی توانم چیزی بگویم.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص ماجرای VAR، گفت: بالای 17-16 میلیارد تومان برای هر استادیومی می‌خواهد. استادیوم ما را بازدید کردند. شرایط و لوازم لازم را داریم ولی پولش را نداریم. این ساختار را فدراسیون فوتبال و مسئولین کشور باید حل کنند. من گفتم رئیس جمهور و نمایندگان مجلس باید حل کنند، به من گفتند دیگر مانده پول مردم را به فوتبال بدهند. نه، اینطور نیست. از سهم فوتبال برای VAR‌هزینه کنید چون واقعا موضوع مهمی است. خوشبختانه استادیوم ما واگذار شده، همین روزها هم در حال نهایی شدن است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مالک ورزشگاه خودش باید VAR‌را تهیه کند، اظهار داشت: این از جهتی منطقی است. وزارت ورزش هم راحت ترین راهش این است که ما را به این سمت ببرد که استادیوم ها را به ما واگذار کند و بهره برداری ویژه ای در این حوزه برای استقرار بقیه امکانات در ورزشگاه ها داشته باشد. اگر VAR در کشور نباشد قهرمان لیگ برتر نمی‌تواند در ایران بازی برگزار کند. ضمن اینکه داوران هم مشکل دارند. دل ما برای داوران هم می‌سوزد. به این داور عزیز می‌گویم بخشی از کار کاملا با VAR حل می‌شود. همین صحنه‌های بازی امروز، حالا خوشبختانه بچه‌های ما خوب بازی کردند و توانستیم مساوی کنیم ولی اگر باخته بودیم باید آخر بازی دعوا می‌کردیم!

وی در مورد اینکه آیا بازیکنی در نیم فصل به آلومینیوم اراک اضافه می‌شود، گفت: بازار نقل و انتقالات راکد است. آقایانی که می‌گویند در فوتبال هزینه‌های گزاف می‌شود چرا این جور مواقع، ‌نه اول فصل و نه الان کاری نکردند؟ اجازه می‌دهند هر اتفاقی که می‌افتد، بیفتد. از خروجی‌هایی که رحمتی داشته با یک مبلغ خیلی کم برای هزینه‌‌‌‌‌های ورودی‌مان گذاشتیم استاندارد است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد شایعات جذب حامد پاکدل که به تازگی با پرسپولیس فسخ کرده، اظهار داشت: ما محمدرضا خلعتبری را گرفته‌ایم. دو سه گزینه دیگر هم داریم که به محض آنکه کارتشان صادر شود اطلاع می‌دهیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ