آشنایی با بهترین آزمون های شبیه ساز تیزهوشان!

اقتصاد ایران: یکی از بهترین راهکارهای کسب آمادگی برای قبولی در آزمون تیزهوشان، شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان و سپس شرکت در آزمون‌های شبیه ساز تیزهوشان است.

اخبار شرکتها- امروز در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین آزمون‌های شبیه ساز تیزهوشان آشنا کنیم و مطالب کاربردی را پیرامون آزمون تیزهوشان ششم و نهم به شما آموزش دهیم، پس تا پایان همراه ما باشید.

آشنایی با بهترین آزمون های شبیه ساز تیزهوشان - موسسه موفقیت

چرا تحصیل در مدارس برتر اهمیت بالایی دارد؟!

مدرسه جایی است که به خانه دوم شهرت دارد و به عبارت دیگر می توان گفت که بخش عمده خصوصیات اخلاقی، رفتاری، اجتماعی و ... بچه‌ها در مدرسه شکل می گیرد. به همین دلیل است که بسیاری از والدین از همان دوران ابتدایی فرزند خود را به مدارس برتر و غیرانتفاعی می برند و حتی حاضر هستند شهریه سنگین این مدارس را پرداخت نمایند تا فرزندشان در محیطی مناسب آموزش ببیند.

این موضوع در دوره اول متوسطه و همچنین دوره دوم متوسطه تا حد بیشتری مهم می شود. بسیاری از دانش آموزان بوده اند که به دلیل دوستی با رفقای ناباب در این دوران صدمات قابل جبرانی را متحمل شده اند. علاوه بر این با توجه به اینکه دانش آموزان در پابان مقطع متوسطه دوم برای حضور در دانشگاه باید در آزمون سراسری کنکور شرکت نمایند، لازم است که در یک مدرسه برتر تحصیل کرده باشند.

طبق آمار کنکور سال گذشته، 72.5 درصد دانش آموزان رتبه برتر در مدارس تیزهوشان، 22.5 درصد در مدارس غیرانتفاعی و تنها 5 درصد در مدارس نمونه دولتی و دولتی تحصیل می کردند. این موضوع باعث نگرانی بیشتر دانش آموزان و اولیا آن‌ها شده است تا به دنبال راهکاری برای حضور در مدارس برتر باشند.

چه مدارسی جز مدارس برتر و شاخص هستند؟!

چه مدارسی جز مدارس برتر و شاخص هستند؟ - آشنایی با بهترین آزمون های شبیه ساز تیزهوشان - موسسه موفقیت

مدارس برتر و شاخص معمولا مدارسی هستند که آزمون ورودی دارند و دانش آموزان برای تحصیل در این مدارس باید از یک فیلتر عبور کنند و هر دانش آموزی نمی تواند به این مدارس راه پیدا کند. مشهورترین این مدارس، مدارس تیزهوشان هستند که زیر نظر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) اداره می شوند. در رده بعد مدارس غیرانتفاعی هستند که دارای آزمون ورودی هستند. مشهورترین این مدارس عبارتند از: انرژی اتمی، البرز، کمال، سلام و ... . در رده بعد هم مدارس نمونه دولتی هستند که سطح آزمون‌ها کمی پایین‌تر از آزمون تیزهوشان است و شانس دانش آموزان برای قبولی در این مداس بالاتر است.

چگونه در آزمون ورودی قبول شویم؟

چگونه در آزمون ورودی قبول شویم؟ - آشنایی با بهترین آزمون های شبیه ساز تیزهوشان - موسسه موفقیت

حال با شناخت مدارس برتر، سوال دیگری که مطرح می شود این است که چگونه می توان در آزمون ورودی این مدارس پذیرفته شد؟

1) اطلاع از منابع آزمون

اولین کاری که شما باید انجام دهید، اطلاع از منابع آزمون است. به عنوان مثال آزمون تیزهوشان ششم از مباحث هوش ششم و استعداد تحلیلی مطرح می شود و اگر شما این موضوع را ندانید، هر چقدر هم که بر روی کتاب و جزوه مدرسه تسلط داشته باشید اما نمی توانید در این آزمون پذیرفته شوید. در مقابل آزمون تیزهوشان نهم به دهم علاوه بر مباحث استعداد تحلیلی، شامل مباحث استعداد تحصیلی نیز می شود و که شامل دروس ریاضی، علوم، زبان و ادبیات فارسی، مطالعات اجتماعی و قرآن و معارف اسلامی است که از پایه هشتم و نهم می آید. مدارس دیگر اما ممکن است منابع متفاوتی را برای آزمون ورودی خود داشته باشند که شما باید از آن مدرسه پرس و جو کنید.

2) برنامه ریزی صحیح و اصولی

برنامه ریزی صحیح و اصولی - آشنایی با بهترین آزمون های شبیه ساز تیزهوشان - موسسه موفقیت

بعد از اطلاع و آگاهی از منابع آزمون باید برای خودتان یک برنامه صحیح و اصولی تدوین کنید و با توجه به ساعت‌هایی که امکان درس خواندن دارید برنامه ریزی کرده و شروع به تمرین و تست زنی کنید. در این راه می توانید از یک مشاور نیز کمک بگیرید.

3) آموزش مباحث آزمون

با توجه به اینکه اکثر سوالات آزمون ورودی بالاتر از سطح کتاب است، شما تنها با خواندن کتاب و جزوه مدرسه به سطح آزمون نمی رسید و باید آموزش های لازم را بیاموزید. به عنوان مثال آموزش تیزهوشان به شما کمک می کند تا خود را برای آزمون ورودی مدارس تیزهوشان آماده نمایید.

4) تمرین و تست زنی

همانطور که می دانید اکثر آزمون‌های ورودی مدارس به صورت تستی است و با توجه به اینکه دانش آموزان در مدارس کمتر با این موضوع آشنا شده اند، شناخت کمی نسبت این موضوع دارند. شما برای کسب آمادگی کامل برای آزمون تیزهوشان باید زمان زیادی را صرف تست زنی و تمرین نمایید تا مهارت تست زنی و مدیریت زمان‌تان افزایش یابد.

5) شرکت در آزمون شبیه ساز

برخی از موسسات و آموزشگاه‌ها علاوه بر کلاس هایی که برگزار می شود، آزمون‌هایی را تحت عنوان آزمون شبیه ساز برگزار می کنند که دانش آموزان در محیط شبیه سازی شده آزمون دهند و زمانی که در آزمون تیزهوشان شرکت می کنند، برای اولین بار نیست که در این فضا قرار می گیرند.

بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان و سایر مدارس برتر در موسسه موفقیت!

بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان و سایر مدارس برتر در موسسه موفقیت! - آشنایی با بهترین آزمون هی شبیه ساز تیزهوشان - آموزشگاه موفقیت

موسسه موفقیت یکی از معدود مراکز آموزشی در ایران است که زیر نظر آموزش و پرورش است و به طور تخصصی در زمینه تیزهوشان فعالیت دارد. این موسسه یکی از بهترین موسسات در زمینه تیزهوشان شناخته شده است و هر ساله دانش آموزان زیادی برای قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر از جمله تیزهوشان در آن ثبت نام می کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم آموزشگاه موفقیت وجود مشاورین تحصیلی برای هدایت دانش آموزان است. همچنین آزمون‌های شبیه ساز استاندارد و اصولی، هر دو هفته یکبار به صورت حضوری و آنلاین از دانش آموزان گرفته می شود تا بتوانند خود را محک بزنند.

کلام پایانی

امیدواریم این مطلب در رابطه با بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان و مطالب دیگری که پیرامون آزمون ورودی مدارس برتر به شما گفته شد، مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در آزمون‌ها و کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان و سایر مدارس برتر موسسه موفقیت به وب سایت این موسسه به نشانی آموزش سنتر (www.amoozeshcenter.com) و یا با شماره تلفن 22891840-021 تماس حاصل فرمایید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ