هشدار سازمان بورس به شرکت ایران خودرو

اقتصاد ایران: سازمان بورس، خواستار برنامه منظم هفتگی در بورس کالا تا پایان سال، ارائه برنامه پذیرش سایر محصولات و راهکارها برای خروج از زیان و عدم لغو پذیرش در بورس از مدیرعامل ایران خودرو شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، ولی اله جعفری سرپرست مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس طی نامه‌ای به مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد: در اجرای بند ۱۱ ماده ۷ قانون بازار اوراق بهادار و به استناد مفاد ماده ۱۶ قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید با عنایت به وضعیت عملیاتی و ساختار مالی این شرکت و با توجه به پذیرش، عرضه و معامله برخی از محصولات تولیدی ایران خودرو در بورس کالا، توضیحات آن شرکت در خصوص موارد زیر طی اطلاعیه جداگانه در اسرع وقت در کدال منتشر شود.

۱. برنامه منظم هفتگی شرکت تا پایان سال جاری برای عرضه محصولات پذیرش شده در بورس کالا و برنامه زمان بندی هیات مدیره برای درخواست پذیرش سایر محصولات در بورس کالا

۲. طبق مفاد بند ۵ ماده ۴۱ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس تهران در صورتی که ناشر ظرف مدت سه یا چهار سال مالی متوالی طی ۵ سال گذشته مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت باشد، پذیرش اوراق بهادار در بورس مربوط به لغو خواهد شد.

لذا با عنایت به ساختار مالی شرکت و نزدیک شدن اتمام مهلت مربوط به شرح فوق، ضروری است به منظور بررسی تداوم حضور آن شرکت در بازار دوم بورس تهران، راهکارها و برنامه مالی مدون هیات مدیره به منظور خروج شرکت از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت، اصلاح ساختار مالی با توجه به رویکرد عرضه محصولات در بورس کالا و اثر آن بر نتایج فعالیت و حفظ شرایط پذیرش در بورس تهران ارائه شود.

بر اساس این گزارش این در حالی است که مدیرعامل ایران خودرو در نامه ای به بورس کالا باتوجه به نظر وزارت صنعت، خواستار لغو عرضه ۵ هزار دستگاه دنا پلاس دستی شد که مقرر شده یکشنبه هفته آینده به فروش برسد.

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ