تلاش سازمان بنادر برای نقش آفرینی در اقتصاد دریامحور

اقتصاد ایران: حسن بیک محمدلو گفت: این سازمان از هم اکنون با تمام توان در تلاش برای نقش آفرینی بیشتر در اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از بخش‌های مهم برنامه هفتم توسعه است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسن بیک محمدلو معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی در جمع آتش نشانان بنادر کشور در بوشهر اظهار کرد: در کشور اتفاق‌های بزرگی در حوزه دریا در حال رخ دادن است به طوری که تمام جریان سیاستگذاری از جمله دولت و مجلس با رویکردی جدید به ظرفیت‌های حوزه دریایی کشور نگاه می‌کنند.

وی بیان کرد: سرآمد این ظرفیت دریایی حوزه دریا و بندر است که سازمان بنادر و دریانوردی در این بخش نقشی راهبردی دارد.

بیک محمدلو ادامه داد: همان طور که فاصله زمانی بین وقوع یک حادثه تا واکنش برای آتش نشانان بسیار حائز اهمیت است برای سازمان بنادر و دریانوردی نیز هدف گذاری شده تا با فاصله کمی خود را با رویکرد جدید معطوف شده به حوزه دریا مطابقت دهد.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: در این زمینه سازمان بنادر و دریانوردی در تلاش است تا بیشترین بهره را ببرد که برای تحقق این مهم بنادر خیلی نقش آفرین است.

بیک محمدلو افزود: بدون تردید نگاه‌ها به طور کامل متمرکز به بنادر تابعه است؛ به‌ویژه بنادری که جریان تجاری بیشتری در آنها رخ می‌دهد.

وی یادآور شد: با چنین شرایطی هر گونه ارتقا سطح کارایی و اثربخشی بنادر که مورد توجه در جریان تجاری کشور است به موفقیت سازمان بنادر و دریانوردی کمک می‌کند.

بیک محمدلو اظهار کرد: افزایش اختیارات سازمان بنادر و دریانورد و نقش آفرینی بیشتر در اقتصاد دریامحور چشم انداز روشنی است که از هم اکنون در چشم انداز سازمان قرار گرفته است.

وی گفت: حال که در برنامه هفتم توسعه یکی از بخش‌های قابل توجه آن معطوف به حوزه دریا شده سازمان بنادر و دریانوردی با انگیزه زیاد تلاش دارد تا تأثیرگذاری خود را به صورت تمام و کمال تحقق ببخشد.

در ادامه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: مقوله ایمنی در بنادر بسیار مهم و حائز اهمیت است و به طور قطع بنادر امن مورد توجه ویژه صاحبان کالا قرار می‌گیرد.

محمد شکیبی نسب افزود: ایمنی امر بسیار مهم و اساسی برای پذیرش کشتی و کالا در بنادر کشور است و این مهم در بنادری که محل نگهداری کالاها هستند از ضرورت بسیار بالایی برخوردار است.

وی عنوان کرد: قطعاً با حضور آتش‌نشانان، برای تجار و بازرگانان و مالکان کالاها و شناورها آرامش فکری ایجاد می‌شود.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، شکیبی نسب افزود: در صورت وقوع حوادث احتمالی، آتش‌نشانان با آمادگی و توان بالای خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن قادر به مهار آن هستند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ