نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین :

لیبرالیسم نوین بزرگترین خطر جهان اسلام است

اقتصاد ایران: نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: امروز خطرناکترین حرکتی که امت اسلامی را تهدید می‌کند، صهیونیسم و لیبرالیسم نوین است که باید با آن مبارزه کنیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،دکتر ناصر ابوشریف دوشنبه شب در همایش تحلیلی، تبیینی و بصیرتی «شهیدالقدس» که در بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آیات و روایات، صهیونیست همان پروژه فساد و سلطه طلبی است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: رژیم صهیونیستی بسیار تلاش کرد که فساد را اعم از مشروبات الکی، شرب خمر و مواد مخدر و … را در بین جوانان ما و ملت مسلمان رواج دهد.

فساد اخلاقی هدف لیبرالیسم است

ابوشریف با بیان اینکه بزرگترین خطری که جهان اسلام و حتی دنیا را تهدید می‌کند، لیبرالیسم نوین است، گفت: هدف لیبرالیسم ایجاد فساد اخلاقی در جوامع بشری است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران این کشور در مقابل پروژه‌های بزرگ فاسد غربی ایستادگی کرده است و به موفقیت‌هایی نیز رسیده است.

ابوشریف با بیان اینکه شهید قاسم سلیمان نمونه کاملی از مکتب انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی با خود رسالت انقلاب اسلامی ایران یعنی عزت، کرامت و بازگردان امت اسلامی به جایگاه واقعی خودش در جهان را حمل می‌کرد.

اشاره‌ای به آشنایی با شهید سلیمانی

وی اشاره‌ای به سابقه آشنایی خود با شهید سلیمانی کرد و گفت: آشنایی ما با حاج قاسم به سال‌ها قبل و آغاز فرماندهی سپاه قدس برمی‌گردد و این ارتباط تا هنگام شهادت ادامه یافت.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی توانست به فضل خداوند و با یاری رزمندگان جبهه مقاومت، منطقه غزه را به یک پایگاه پیشروی مقاومت تبدیل کند

ابوشریف گفت: در سال ۲۰۰۵ میلادی وقتی شروع به ساخت موشک کردیم، موشک‌های ما فقط پنج کیلومتر برد داشت و کلاهک‌های آن فقط نیم‌کیلوگرم مواد منفجره را می‌توانست حمل کند.

ساخت موشکی به نام «قاسم»

وی ادامه داد: اما بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با سرعت یک موشک با نام «قاسم» ساخت که کلاهک آن را از نیم کیلوگرم به ۲۵۰ کیلوگرم تبدیل کرده‌ایم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر منطقه غزه بخاطر حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و ایمان رزمندگان، به پایگاه پیشروی مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن اول منطقه تبدیل شده است.

ابوشریف بیان کرد: جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در کنار حزب‌الله در حال آموزش و تربیت نیروهای خود است.

وی گفت: در حال حاضر پروژه عظیم محور مقاومت از یمن تا عراق، و سوریه و فلسطین ادامه دارد و یک پروژه بزرگ را کلید زده است.

قطب‌نمای شهید سلیمانی قدس بود

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران همچنین با تأکید بر اینکه بسیاری از خصوصیات اخلاقی شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادت برای مردم آشکار شد، گفت: شهید سلیمانی اسلام را در قلب خودش داشت و قطب‌نمای او به سمت قدس بود.

ابوشریف با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت افراط گرا نبود بلکه با وحدت، همه اطراف او جمع می‌شدند، اظهار کرد: وقتی بین گروه‌های فلسطینی یک اختلاف پیش می‌آمد برای حل آن به شهید بزرگوار حاج قاسم پناه می‌بردند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ