پروژه‌های بیو و نانوی پژوهشگاه ژنتیک اجرایی می‌شود

اقتصاد ایران: تفاهم نامه‌ای در راستای اجرای پروژه‌های نانو و بیو پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک با دانشگاه شهیدبهشتی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  به نقل از پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، طی نشستی که به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، تفاهم نامه مشترک بین این دو مرکز علمی در زمینه‌های بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی امضا شد.

دکتر محمود رضا آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در این مراسم به ظرفیت‌های دانشگاه شهید بهشتی اشاره و آمادگی خود را برای همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های تخصصی مهندسی ژنتیک، بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی با پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک اعلام کرد.

آقامیری در خصوص تعاملات بین المللی دانشگاه شهید بهشتی گفت؛ این دانشگاه با کشور روسیه به عنوان قطب همکاری‌های علمی ایران تعاملات مناسبی دارد که در این تعامل پژوهشگاه ژنتیک می‌تواند کامل کننده این مثلث باشد.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی همچنین به تحصیل دانشجویان بین المللی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر حدود دوهزار دانشجوی خارجی از کشورهای عراق، آذربایجان، لبنان، افغانستان و چند کشور دیگر در این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می‌کنند.

دکتر جواد محمدی رئیس پژوهشگاه ژنتیک با تأیید ظرفیت‌های دانشگاه شهید بهشتی گفت: پژوهشگاه ژنتیک آمادگی دارد با دانشگاه شهید بهشتی در زمینه‌های ژنتیک و بیوتکنولوژی پروژه‌های مشترکی داشته باشد.

محمدی افزود: اولویت ما در پژوهشگاه ژنتیک برقراری تعاملات با دانشگاه‌های داخلی و بین المللی است زیرا برقراری اینگونه همکاری‌ها یکی از راههای برون رفت از مشکلات فعلی خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ