اصفهان پایلوت پرواز مستقیم هواپیمای پهن پیکر

اقتصاد ایران: اصفهان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان خواستار افزایش پروازهای مستقیم خارجی و قرارگیری اصفهان بعنوان پایلوت پرواز مستقیم هواپیمای پهن پیکر به خارج از کشور شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، امیر رضا نقش چهارشنبه شب در نشست با معاون وزیر و رئیس هواپیمایی کشور با اشاره به ظرفیت‌های استان اصفهان و مطالبات استانی اظهار داشت: یکی از مطالبات قدیمی استان اصفهان با توجه به ضرورت و ظرفیت‌های ممتاز استان در حوزه گردشگری، اقتصادی، بازرگانی و تولیدی و مرکز شاهراه ارتباطی کشور، داشتن شرکت هواپیمایی مستقر همانند بسیاری از استان‌ها بوده که خوشبختانه مورد موافقت قرارگرفته و تا چند ماه آینده یکی از نیازهای اساسی استان اصفهان راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت فوق العاده فرودگاه اصفهان به بعنوان یک فرودگاه بین‌المللی و شاخص در کشور، تصریح کرد: کارگو (ترمینال باری) اصفهان پس از فرودگاه امام خمینی (ره) یکی از مجهزترین کارگو ترمینال‌های کشور است و به مساعدت‌های لازم توسط شرکت‌های هواپیمایی به ویژه شرکت‌های تخصصی بار هوایی نیاز دارد تا بتواند در صادرات هوایی گام خوبی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با تاکید به اینکه ما خواستار بازگشت مسیرهای هوایی داخلی حذف شده در این چند سال اخیر هستیم، گفت: پروازهای به شمال کشور از جمله شهرهای رامسر، رشت، ساری و گرگان در گذشته حذف شده بود که مقرر شد مساعدت لازم با توجه به مطالبات مردم و فعالان اقتصادی انجام شود.

نقش با اشاره به لزوم افزایش تعداد پروازهای اصفهان_ تهران با توجه به محدودیت جدی که در این زمینه وجود دارد، یکی دیگر از مطالبات استان را توسعه پروازهای خارجی و پیگیری‌های لازم برای ترغیب شرکت‌های هواپیمایی برشمرد و از رئیس سازمان هواپیمای کشوری خواست تا پروازهای خارجی باتوجه به زیرساخت خوبی که با افتتاح فرودگاه خارجی در اصفهان ایجاد شده برقرار و اصفهان پایلوت راه اندازی هواپیمای پهن پیکر هواپیمایی جمهوری اسلامی برای پروازهای خارجی و بار شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۱۵ تا ۲۰ پرواز خارجی در هفته برقرار است، از افزایش تعداد پروازها به ویژه قطر، ترکیه، کویت دبی و نیز راه اندازی یک مسیر جدید تا یک ماه آینده در مسیر اصفهان_ دمشق جهت جابه جایی زائران و بار بین المللی خبر داد.

کاپیتان محمد محمدی‌بخش معاون وزیر و رئیس هواپیمایی کشور روز چهارشنبه در سفر به اصفهان از فرودگاه شهید بهشتی بازدید کرد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ