استاندار سیستان و بلوچستان:

برای حل مشکلات مردم با کسی تعارف نداریم

اقتصاد ایران: زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حل مشکلات مردم با کسی تعارف نداریم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حمد کرمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که صبح چهارشنبه در محل استانداری برگزار شد، افزود: یکی از موضوعاتی که ما با جدیت در حال پیگیری آن هستیم اعتباراتی است که باید به استان واگذار شود.

وی ادامه داد: اگر جایی اشکالی وجود دارد ما باید سیستم خود و ادارات را اصلاح کنیم نه این‌که صورت مسئله را پاک کنیم و هر چه سریع‌تر باید مشکلات مردم را برطرف کنیم تا دیگر شاهد صف‌های مختلف در استان نباشیم.

وی تاکید کرد: ما به عنوان کارگزاران دولت باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردم بتوانند راحت زندگی کنند.

کرمی خاطر نشان کرد: به عنوان نمایندگان دولت در استان کاملاً شفاف و روشن تصمیم می‌گیریم و پیشرفت استان را معطل نخواهیم گذاشت و اگر دستوری داده می‌شود دستگاه موظف است آن را به سرعت اجرا کند، البته آمارها باید تجمیع شده و دقیق ارائه شود و با گزارش کف میدان یکی باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ادارات نباید به روزمرگی دچار شوند چرا که کار مردم در اولویت است و باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی بیان کرد: پیگیری اعتبارات اهمیت زیادی دارد بنابراین در حل مشکلات مردم با کسی تعارف نداریم، ما اگر کار را برای خدا انجام دهیم قطعاً خداوند به آن برکت می‌دهد که این امر مصداق عمل صالح است.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: ۷۷ درصد اعتبارات هزینه‌ای قانون بودجه ۱۴۰۱ از ابتدای امسال تاکنون تخصیص یافته است‌.

مهرداد عرب افزود: در این جلسه خلاصه‌ای از وضعیت اعتبارات عمرانی سیستان و بلوچستان و گزارش تخصیص اعتبارات جذب شده بین دستگاه‌های اجرایی ارائه شد.

وی ادامه داد: ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب عمرانی تاکنون در استان توزیع شده، به انضمام ردیف‌های متفرقه و جدول ۱۰ ج که مربوط به ۳۱ استان است، در بخش اعتبارات هزینه‌ای هم بالغ بر ۹۴۰ میلیارد تومان در قالب حقوق و دستمزد بین دستگاه‌های مشمول بودجه استانی تقسیم و توزیع شده که تاکنون ۷۷ درصد آن تخصیص یافته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این نشست موارد ارجاع شده از کارگروه امور زیربنایی به دبیرخانه شورای برنامه ریزی نیز طرح موضوع شد، اظهار کرد: بنابر ماده ۳۱ قانون احکام دائمی مصوبات این کارگروه باید در شورای برنامه ریزی طرح موضوع شود تا بتواند تاییدیه نهایی بگیرد که هر سه مصوبه کارگروه به تصویب این شورا رسید.

وی از ارائه گزارش آخرین وضعیت پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان در جلسه شورای برنامه ریزی خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۲۷ پروژه با ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اختصاص پیدا کرده که طبق مصوبه ششمین جلسه شورای برنامه ریزی مقرر شد در خصوص دستگاه‌ها و وزارتخانه‌هایی که تاکنون اعتباراتشان را اختصاص ندادند پیگیری و مکاتبه لازم صورت گیرد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ