همگام با صنایع و تولید؛

بانک ایران زمین درجهت بالابردن توان داخلی کشور حرکت می کند

اقتصاد ایران: به منظور بازدید از شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری و دیدار با کارکنان شاغل در منطقه، معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی با هیئت همراه به این استان ها سفر کردند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،در این دیدار که با حضور مسعود مهرداد فر معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی، محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان ها، مدیر امور اعتبارات و رئیس اداره نظارت بر اعتبارات مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری از شعب این استان ها بازدید و با کارکنان دیدار کردند.

در ادامه سفر 3 روزه مدیران ارشد بانک به استان اصفهان، همایش بررسی عملکرد شعب منطقه با حضور روسای شعب برگزار شد و در این همایش معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی خدمت رسانی و رفع نیاز مشتریان را اولویت اصلی بانک دانست و اضافه کرد: احترام و تکریم مهم‌ترین مطالبه مشتریان است و باید از امکانات و ظرفیت‌های موجود بانک برای جلب رضایت آنها استفاده و خدمات و محصولات متناسب با درخواست و نیازهای آنها را عرضه کرد.
مهردادفر مشتریان را به دو گروه دانش محور و دارایی محور تقسیم کرد و گفت: رؤسای شعب جهت بازاریابی باید شرکت هایی را انتخاب کنند که از ریسک اعتباری کم برخوردار باشند و در اولویت قرار دهند تا از ایجاد مطالبات برای بانک جلوگیری کنند.
معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی یکی از ابزارهای اصلی مدیریت ریسک اعتباری، را اعتبارسنجی مشتریان متقاضی تسهیلات بیان کرد و نرخ سود بانکی و بهاء تمام شده پول، جذب منابع ارزان قیمت را جهت تخصیص تسهیلات بسیار مهم و ارزنده خواند.
در ادامه حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان ها ضمن تقدیر از تلاش همکاران در ارائه خدمات گسترده، سریع، همراه با تکریم مشتریان، گفت: با توجه به سیاست اعتباری و برنامه عملیاتی بانک، از پرسنل بانک انتظار داریم همانند همیشه در راستای ارتقای خدمات و جذب مشتریان تلاش کنند و شاهد تحقق بیشتر اهداف بانک در استان باشیم.
مدیر امور اعتبارات در این همایش اعطای تسهیلات را منوط به ارزیابی دقیق، تشکیل پرونده تسهیلاتی مطابق با دستورالعمل‌ها و رعایت مقررات اعتباری و شناخت کافی از مشتریان بیان کرد.
درویش ها با اشاره به اهمیت حمایت از تولید افزود: تولید یکی از بخش‌های مهمی است که باید تسهیلات به آن تخصیص یابد و همه همکاران لازم است با شناسایی مشتریان و با رعایت بهداشت اعتباری در اعطای تسهیلات به بخش تولید کشور اقدام کنند.
وی همچنین به صدور ضمانتنامه، گشایش اعتبارات اسنادی، ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، در کمترین زمان تأکید کرد.
در ادامه همایش حاجی زکی رئیس اداره نظارت بر اعتبارات، نظارت را یکی از ارکان مهم در پرداخت تسهیلات بیان کرد و بر رعایت تدوین طرح های پیشگیرانه به منظور جلوگیری از ایجاد مطالبات معوق تاکید کرد.
مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح و بررسی عملکرد منطقه، از همکاران ارائه خدمات متنوع و بسترسازی جذب مشتریان را در راستای پاسخ به اعتماد مدیران بانک و چشم انداز ترسیمی خواستار شد.
علیزاده اصفهان را یکی از قطب های صنعتی کشور دانست و اعطای بسته های تسهیلاتی ویژه به صنایع بزرگ در منطقه را گامی موثر در پیشرفت اقتصاد کشور بیان کرد.
در ادامه این سفر مدیران عالی بانک از شرکت های منطقه از جمله فرش ستاره طلائی دلیجان، ذوب آلومینیوم گلپایگان، بهفلز سپاهان و هلدینگ و شرکت های ابتکار سوله دیدن کردند.
مهردادفر در این شرکت ها با تشریح تنوع ارائه خدمات در بانک ایران زمین به ویژه در زمینه صدور انواع ضمانت نامه و گشایش اعتبار اسنادی ریالی به فراهم بودن شرایط گسترش تعاملات بانکی اشاره و بر ایجاد روابط مستمر در راستای تحقق ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.
وی ضمن ابراز خرسندی از ایجاد تعامل با شرکت های منطقه افزود: بانک ایران زمین همگام با صنایع و سایر فعالان عرصه تولید داخلی در زمینه بالابردن توان داخلی کشور حرکت می کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ