مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی :

آینده‌نگری محور حرکت توسعه‌ای بنادر باشد

اقتصاد ایران: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: هر گونه آینده نگاری و تصمیم اجرایی باید براساس آینده‌نگری و نظارت درست و دقیق بر آن صورت گیرد؛ چراکه نمی‌شود در خلا تصمیم گرفت و در خلا حرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از وزارت راه وشهرسازی، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در جمع مدیران و معاونان این سازمان با بیان اینکه در بخش توسعه تجهیزات بندری و دریایی و همچنین توسعه زیربناها و روبناهای بندری در این مدت اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، افزود: یکی از راهبردهای مهم در سازمان، هم راستا کردن بودجه با رویکرد جدید توسعه‌ای است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: بودجه سرمایه‌ای و توسعه‌ای در سازمان بنادر باید در مسیر ارتقای خدمات بندری و دریایی و همچنین خدمت به مردم قرار بگیرد.

صفایی آینده نگری را یکی از رویکردهای جدی در دولت مردمی و سازمان بنادر برشمرد و افزود: هر گونه آینده نگاری و تصمیم اجرایی باید بر اساس آینده‌نگری و نظارت درست و دقیق بر آن صورت گیرد؛ چراکه نمی‌شود در خلأ تصمیم گرفت و در خلأ حرکت کرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بخش دیگری از سخنان خود با مهم و حائز اهمیت خواندن سلامت اداری و نظارت مستمر بر گلوگاه‌های شناخته شده فساد، به عنوان رکن اصلی انجام وظایف محوله، تاکید کرد: هرگز اجازه ندهید و فضا و بستری ایجاد نکنید که یک نفر بخواهد و بتواند با آبروی یک مجموعه بزرگ بازی کند.

صفایی همچنین بر جلوگیری از انحرافات قانونی و شناسایی موضوعات و دستورالعمل‌های قانونی به عنوان ملاک عملکرد مدیران سازمان تاکید کرد.

وی از احتجاب در آمدن؛ در دسترس بودن و وقت گذاشتن برای خدمت به مردم را مهم‌ترین فاکتورهای سنجش عملکرد مدیران برشمرد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ