عضو هیأت مدیره پیکان:

جوانان ما باید گل زدن و بردن را یاد بگیرند+فیلم

اقتصاد ایران: عضو هیأت مدیره پیکان گفت: پیکان موقعیت‌های زیادی مقابل پرسپولیس داشت و می‌توانست این تیم را شکست بدهد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  ابراهیم شکوری پس از تساوی بدون گل دیدار پرسپولیس و پیکان اظهار داشت: بازی مقابل پرسپولیس به ویژه در ورزشگاه آزادی سخت است. این تیم صدر جدول است اما بازیکنان ما هم بسیار جوان هستند. بودجه پیکان با همه تیم‌های لیگ برتری را مقایسه کنید. در این حالت مشخص می‌شود  تیم ما امروز خیلی خوب بازی کرد. می‌توانستیم برنده باشیم اما باید بازیکنان جوان یاد بگیرند مقابل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و هر تیم بزرگ دیگری فرصت آنچنانی نخواهند داشت و باید از فرصت‌ها استفاده کنند.

وی افزود: هفته دیگر با سپاهان بازی داریم. بچه‌های ما باید از این تساوی درس بگیرند آنها با وجود خوب بازی کردن مقابل پرسپولیس می‌توانستند برنده باشند. تماشاگران در این مسابقه دیدند پیکان چقدر خوب بازی کرد و موقعیت‌های گل خیلی خوبی داشت. این جوانان می‌توانند قطعاً آینده فوتبال را تأمین کنند.

عضو هیأت مدیره پیکان گفت:‌ فلسفه باشگاه پیکان تزریق بازیکنان خوب به تیم‌های ملی است. همانگونه که چند بازیکن را در رده‌های سنی و حتی تیم ملی بزرگسالان داریم اطمینان داشته باشید این روند را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم بهترین استفاده را از جوانان‌مان ببریم. 

شکوری در خصوص نبردن‌های اخیر پیکان پاسخ داد: شرایط ما در جدول زیاد مناسب نیست. اما با توجه به فوتبالی که بازی می‌کنیم از لحاظ فنی زیاد نگران نیستیم. اگر بازی امروز را نگاه کرده باشید با ما هم عقیده خواهید شد که 7-8 موقعیت خیلی خوب داشتیم. 3-4 موقعید صددرصد گلزنی را از دست دادیم و شاید فرصت‌های ما از پرسپولیس بهتر بود بازی‌های قبلی همین روند را داشت و شاید بیشتر از این فرصت ایجاد کردیم اما مقابل تراکتو یک بر صفر باختیم.

وی افزود: استفاده از جوانان هزینه دارد اما همین‌جا به نفرات جوانمان می‌گویم برای اینکه بتوانند رقابت کنند و در عرصه ملی و باشگاهی موفق بانشد باید بتوانند گل بزنند و برنده باشند تا جایگاه خود را در جدول تثبیت کنند. سال‌ها خودم به عنوان یک بازیکن جوان در این تیم‌ها بازی کردم و می‌دانم اگر جوانان بخواهند  می‌توانند بهترین اتفاقات را رقم بزنند شک نکنید هفته آینده بازی بهتری مقابل سپاهان انجام خواهیم داد.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه پیکان حاضر است خرید سیستم VAR را بدهد، توضیح داد: باشگاهی مثل پیکان قطعاً‌ از سیستم VAR استقبال می‌کند. در جلسه امروز با رئیس فدراسیون فوتبال همه باشگاه‌ها موافق ورود این سیستم بودند و اگر باشگاه‌ها هزینه بدهند قطعاً پیکان هم مثل دیگران این کار را انجام خواهد داد.  باید ابتدا استادیوم خود را مشخص کرده و سپس تجهیزات را به آن بیاوریم. 

دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال ادامه داد: استفاد هاز VAR پروسه‌ای طولانی مدت است و اینگونه نیست که ظرف 3-4 هفته آینده بتوانیم این سیستم را وارد کشور کنیم. در بهترین حالت برخی ورزشگاه‌های ما از ابتدای فصل آینده می‌توانند از این سیستم استفاده کنند. طبق الزامات فیفا و AFC ابتدا باید داوران آموزش ببینند. تجهیزات آماده شود و چند ماه به صورت آفلاین از این سیستم استفاده کنیم. پیکان هم به دلیل بدون تماشاگر بودن و اینکه زیاد از امتیازهای اینچنینی برخوردار نیستم قطعاً از VAR استقبال خواهد کرد.

*این فیلم را ببینید.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ