هتل های لوکس مشهد که فاصله کمی با حرم دارند

اقتصاد ایران: مشهد مقدس برای ما ایرانی ها شهر زیارت و پایتخت معنوی کشور عزیزمان محسوب می‌شود. این شهر همیشه شلوغ، به واسطه وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در اکثر ایام سال میزبان شمار زیادی گردشگر و زائر است.

اخبار شرکت ها- اکثر افرادی که قصد سفر به مشهد و زیارت آستان قدس رضوی را دارند، به دنبال رزرو هتلی در فاصله نزدیک با حرم مطهر هستند تا بتوانند هر ساعتی از شبانه‌روز که خواستند به زیارت بروند. همانطور که می‌دانید مشهد دارای تعداد بسیار زیادی مرکز اقامتی است و پیدا کردن بهترین هتل های مشهد با کیفیت بالا که فاصله کوتاهی نیز تا حرم داشته باشند، کار ساده‌ای نیست. در این مطلب سعی داریم تعدادی از هتل های لوکس مشهد که در فاصله کوتاهی از حرم واقع شده‌اند را خدمتتان معرفی کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

هتل مدینه الرضا مشهد

یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه اقامتی لوکس در نزدیکی حرم، هتل مدینه ‌الرضا مشهد محسوب می‌شود که در شمار بهترین هتل های مشهد نیز قرار دارد. این هتل در سال 1392 افتتاح شده و با داشتن المان‌های معماری ایرانی و اسلامی، توجه مسافران و زائران را به خود جلب می‌کند. مهمانان این هتل می‌توانند در کمتر از 5 دقیقه پیاده روی از هتل به بارگاه امام هشتم برسند. از امکانات هتل مدینه الرضا مشهد می‌توان به ترانسفر رایگان فرودگاهی، مجموعه ورزشی شامل سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بازی کودکان، کتابخانه مجهز، سالن آمفی تئاتر و سمینار، روم سرویس، اجاره ماشین با راننده، خدمات مخصوص افراد معلول و کم توان و... اشاره کرد. پرسنل مجرب و کارآزموده این مجموعه به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی مسلط بوده و با رویی گشاده آماده خدمتگذاری به شما میهمانان عزیز هستند.

هتل بین المللی قصر مشهد

یکی از برترین و باکیفیت ‌ترین هتل ‌های پنج ستاره مشهد، هتل بین المللی قصر است که با فاصله‌ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل از نزدیکترین هتل های 5 ستاره و لوکس به حرم مطهر محسوب می‌شود. تمامی اتاق ‌ها و سوئیت‌ های این مجموعه دلباز، شیک و تمیز و مطابق با استانداردهای بین المللی روز دنیا طراحی شده‌اند. فاصله هتل بین المللی قصر مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) به حدی کم است که زائران و مسافران با چند دقیقه پیاده روی می‌توانند خود را برای زیارت به حرم برسانند. همچنین این هتل دسترسی آسانی به بازار رضا، موزه مردم شناسی مشهد، خانه تاریخی توکلی، گنبد خشتی، بازار هفده شهریور و مرکز خرید آسمان دارد.

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس یکی از هتل های 5 ستاره مشهد الرضا بوده که از سال 1395 تاکنون میزبانی ایده‌آل برای زائران و گردشگران مشهد به شمار می‌رود. این هتل داری 112 واحد اقامتی بوده که در 16 طبقه واقع شده‌اند. میهمانانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، از موقعیت جغرافیایی آن، برخورد حرفه‌ ای پرسنل، قیمت مناسبت نسبت به کیفیت، خدمات ارائه شده، نظافت و تمیزی اتاق ها و سوئیت ها رضایت داشته‌اند. با رزرو هتل پارسیس مشهد و اقامت در آن می‌توانید تنها با 15 دقیقه پیاده‌روی به حرم امام رضا (ع) برسید و این فرصت را دارید تا برای گشت و گذار به پارک وحدت در حوالی هتل بروید.

هتل نگین پاسارگاد مشهد

یکی از هتل های لوکس و مجلل مشهد هتل چهار ستاره نگین پاسارگاد است. این هتل فعالیت خود را در سال 1396 آغاز کرده و قدمتی 7 ساله دارد اما در طول همین مدت زمان کوتاه، به خوبی توانسته نظر میهمانان را جلب کند. هتل نگین پاسارگاد در ساختمانی 16 طبقه قرار گرفته و امکانات رفاهی کم‌نظیری را برای مهمانانش در نظر گرفته است. رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت پرسرعت، چایخانه، روم سرویس، اسپا و ماساژ، استخر، سونا و جکوز، خدمات آرایشی و سالن بدنسازی برخی از امکانات هتل نگین پاسارگاد مشهد هستند. این هتل در مجموع 112 واحد اقامتی در انواع اتاق و سوئیت دارد. بازار رضا، بازار غدیر، بازار مرکزی و مجتمع تجاری امید از مراکز خرید نزدیک به این هتل و مسجد گوهرشاد، موزه آستان قدس رضوی، آرامگاه نادرشاه افشار و مدرسه پریزاد از جاذبه های نزدیک به هتل نگین پاسارگاد مشهد به شمار می‌روند.

هتل الماس نوین مشهد

یکی از هتل های چهار ستاره مشهد هتل الماس نوین بوده که شروع فعالیت آن به 1396 بازمی‌گردد. این مرکز اقامتی بسیار زیبا و مجهز در نزدیکی آستان قدس رضوی واقع شده و دسترسی زائران به حرم را بسیار راحت کرده است. این هتل دارای 124 واحد اقامتی است که در 15 طبقه قرار گرفته‌اند. هتل الماس نوین دارای امکانات رفاهی بسیاری همچون مرکز سلامتی، اسپا، سونا، جکوزی، استخر شنا، ماساژ، سالن برگزاری جشن و همایش، ‌سالن ورزشی،‌ روم سرویس، سالن اجتماعات،‌ صندوق امانات، رستوران و کافی‌شاپ نیز هست. هتل الماس مشهد فاصله بسیار کمی تا بازار بزرگ رضا، موزه آستان قدس رضوی، آرامگاه شیخ نخودکی، خانه تاریخی داروغه، آرامگاه نادرشاه افشار و ایستگاه راه‌آهن مشهد دارد.

رزرو هتل های مشهد با بهترین قیمت در فلای تودی

مشهد هتل خوب و تمیز کم ندارد. شهر عاشقان امام رضا (ع)، پُر است از مجموعه‌های اقامتی مختلف که هر کدام برای رزرو هتل مشهد مناسب هستند و به بهترین شکل سعی در جلب رضایت مسافران این شهر دارند. در این شهر می‌توانید به راحتی از میان گزینه‌های بسیاری مثل هتل آپارتمان مشهد، هتل های مشهد نزدیک حرم، زائرسراها، هتل های اقتصادی و لوکس مشهد انتخاب کرده و به راحتی از سایت جامع فلای تودی رزرو کنید. البته با توجه به محبوبیت زیاد مشهد در میان گردشگران، رزرو هتل لوکس و باکیفیت مشهد فقط به مجموعه‌ های اقامتی نزدیک حرم محدود نمی‌شوند و در جای جای این شهر می‌توان انواع هتل های مشهد را با بهترین قیمت رزرو کرد.

در سایت جامع flytoday.ir به سادگی می‌توانید به بررسی و مقایسه انواع هتل های این شهر پرداخته و رزرو هتل مشهد را با بیشترین تخفیف انجام دهید و با خیال راحت به مشهد بروید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ