خرید دوچرخه از بهترین برندها،جاینت-ویوا

اقتصاد ایران: برای خرید دوچرخه بهتر است بهترین برندهای جهانی از جمله جاینت و ویوا را انتخاب کنید که در تولید محصولات خود از بهترین متریال و بالاترین سطح تکنولوژی استفاده می‌کنند.

اخبار شرکتها- اگر قصد خرید دوچرخه را دارید، دست نگه دارید. بهتر است بودجه خود را صرف خرید محصولی کنید که علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسب و سواری مطلوب، دارای ایمنی بالایی نیز باشد. 

خرید-دوچرخه-بهترین-برندها

همچنین لازم است محصولی را انتخاب کنید که مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و کاملاً استاندارد باشد تا بتوانید لذت یک سواری دلچسب و تکرارنشدنی را با آن تجربه کنید. توصیه ما به شما خرید دوچرخه از بهترین برندها است. در هنگام انتخاب دوچرخه، با هر بودجه‌ای می‌توانید از میان برندهای مشهور محصولی با کیفیت را خریداری کنید. پس از تعیین بودجه خود، با دایره محدودی از مرغوب ترین دوچرخه‌ها از پر طرفدارترین برندها روبرو خواهید شد. این کار فرآیند خرید دوچرخه را برای شما آسان‌تر کرده و شما را از سردرگمی در هنگام انتخاب میان خیل عظیمی از مدل‌های مختلف نجات می‌دهد. در ادامه به معرفی دو برند مشهور تولید کننده دوچرخه در جهان می‌پردازیم. 

خرید-دوچرخه-ویوا

خرید دوچرخه ویوا

شرکت سازنده دوچرخه ویوا به ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در سراسر جهان شهرت دارد. این شرکت از سال 1992 در چین فعالیت خود را در زمینه ساخت دوچرخه آغاز کرد و پس از مدتی به یکی از قدرتمند ترین تولید کنندگان در صنعت دوچرخه سازی تبدیل شد. افزایش تقاضا برای خرید محصولات این برند در سطح جهان، منجر به راه اندازی کارخانجات دیگری در کشورهای سریلانکا و کشورهای جنوب شرق آسیا شد. به رسم هر سال ویوا در رقابت با برندهای دیگر پا پس نکشیده و با معرفی محصولات جدید شانه به شانهٔ غولهای این صنعت به جلو پیش می رود. برند ویوا هر ساله با ابداع تکنولوژی ها و طراحی های جدید محصولاتی با سطح کیفی بالاتر به دوچرخه دوستان ارائه می دهد. اگرچه انتظارات برای محصولات جدید ویوا هنوز کاملا به سر نیامده اما این برند دوچرخه های جدید مختلفی را در انواع گوناگون به بازار روانه کرده است.

  • انواع مختلف دوچرخه ویوا بر اساس سبک دوچرخه سواری

دوچرخه ویوا در رده بزرگسال (مخصوص آقایان و بانوان) و کودک (دخترانه و پسرانه) طراحی و تولید می‌شود. دوچرخه‌های رده بزرگسال برند ویوا با توجه به نیاز دوچرخه سواران، در سبک‌های مختلف کوهستان، کورسی و شهری تولید می‌شوند. این محصولات از نظر سبک دوچرخه سواری با یکدیگر تفاوت داشته و هر یک به تجهیزات خاصی مجهز هستند. قیمت هر یک از این محصولات با توجه به سطح تکنولوژی به کار رفته در ساخت آن‌ها، نوع طراحی، جنس بدنه و غیره متفاوت است.

  • تجهیزات فنی دوچرخه VIVA

مدل‌های مختلف دوچرخه ویوا در سبک کوهستان برای ارائه یک سواری مطلوب در مسیرهای ناهموار کوهستانی و شیب دار طراحی شده‌اند. این دوچرخه‌ها به دوشاخ کمک فنر دار و ترمز هیدرولیک مجهز هستند. ویوا از قطعات برند شیمانو در سیستم دنده دوچرخه‌های خود (شامل دسته دنده، شانژمان عقب و طبق عوض کن) استفاده می‌کند. همچنین توپی چرخ‌ها و بدنه آن‌ها از فلز آلومینیوم 6061 یا کربن است. در دوچرخه‌های ویوا از ترمزهای برند شیمانو و تکترو استفاده می‌شود. ترمزهای برند شیمانو از نظر کیفیت و قیمت در سطح بالاتری نسبت به ترمزهای برند تکترو قرار دارند. البته این به معنای بی کیفیت بودن قطعات برند تکترو نیست. تکترو یک برند ژاپنی در عرصه تولید لوازم با کیفیت برای دوچرخه است.

  • دوچرخه کودک ویوا

اگر قصد خرید دوچرخه کودک را دارید، محصولات برند ویوا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از مهم‌ترین ویژگی‌های دوچرخه کودک ویوا می‌توان به قیمت اقتصادی، کیفیت بالای ساخت و بدنه، وزن کم، طراحی خاص و زیبا، رعایت ایمنی بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا اشاره کرد. بنابراین دوچرخه کودک VIVA می‌تواند انتخابی دقیق و اقتصادی برای کودک شما باشد. به طور کلی قیمت محصولات برند ویوا کاملاً معقول و متناسب با کیفیتی است که ارائه می‌دهند.

خرید-دوچرخه-جاینت

خرید دوچرخه جاینت

قبل از خرید دوچرخه بهتر است با یکی از پر تقاضا ترین برندهای جهانی در صنعت دوچرخه سازی آشنا شوید. شرکت سازنده دوچرخه جاینت بیشتر از 40 سال پیش در تایوان راه اندازی شد. این برند برای نخستین بار از فلز آلومینیوم جهت ساخت بدنه دوچرخه استفاده کرد. همچنین در استفاده از کربن برای تولید دوچرخه‌های کورسی و طراحی دوچرخه با توجه به آناتومی بدن بانوان پیشگام بود. مهم‌ترین ویژگی این برند، تولید دوچرخه در سبک‌های مختلف با بالاترین سطح کیفیت است. جاینت یک برند سرآمد در صنعت عظیم تولید دوچرخه است.پیشینه این برند لبریز است از موفقیت و نوآوری تا آنجاییکه حالا چنان آوازه ای برای محصولات خود به هم زده که هزاران دوچرخه دوست هنگام خرید دوچرخه مستقیما به سمت این دوچرخه های این برند راه کج می کنند.در کلامی دیگر این برند الویت بسیاری از علاقه مندان به دوچرخه است.جاینت قدر زمان را دانسته و از سالی که تاسیس شده،همواره در پیشرفت و ابداع محصولات،تکنولوژی ها و قطعات نوین پیشگام بوده است.هرساله محصولات جدیدی به علاقمندان معرفی و چندی بعد در بازار توزیع می شوند

  • تکنولوژی‌های انحصاری دوچرخه جاینت

جاینت Giant در تولید محصولات خود از تکنولوژی‌های انحصاری همچون فریمALUXX  و کامپوزیت کربن، SYSTM  TUBELESS در ویل ست ها و OVERDRIVE در دوشاخ جلو استفاده می‌کند. افزایش میزان تقاضا برای محصولات این برند مشهور در سراسر جهان منجر به راه اندازی دیگر شعب آن در 88 کشور دنیا شده است.

  • دسته بندی دوچرخه‌های برند Giant

جاینت برای تمام دوچرخه سواران آماتور و حرفه‌ای دوچرخه طراحی کرده است. دوچرخه جاینت در گروه‌های مختلف road bikes، Mountain bikes، cross and gravel bikes، electric bikes، LIV bikes و kid’s bike دسته بندی و تولید می‌شود.دوچرخه جاینت سبک کوهستان در دسته Mountain bikes قرار گرفته و بر اساس نوع سیستم تعلیق دارای انواع مختلف دوچرخه‌های full suspension و hardtail است. این گروه از دوچرخه‌های جاینت برای سواری در مسیرهای ناهموار دارای پستی و بلندی طراحی شده‌اند و دارای کمک فنر هستند.

دوچرخه‌های کورسی و شهری هم در دسته road bikes  جای دارند و برای سواری در مسیرهای جاده‌ای صاف و هموار، مسیرهای آسفالت و شهری مناسب هستند. دوچرخه‌های cross and gravel برای دوچرخه سواری در مسیرهای خارج از شهر و سربالایی ها طراحی شده‌اند و مخصوص دوچرخه سواران ماجراجو هستند. electric bikes همان دوچرخه‌های برقی هستند که به موتور مجهز بوده و در مقایسه با دوچرخه‌های معمولی سرعت بالاتری دارند. تفاوت آن‌ها با موتورهای برقی در نیازمند بودن این دوچرخه‌ها به نیرو محرکه اولیه انسانی برای راه اندازی موتور است. محصولات گروه LIV bikes مخصوص بانوان و متناسب با آناتومی بدن آن‌ها طراحی شده است. گروه kid’s bike دسته مربوط به دوچرخه‌های کودک است که تنوع بسیار بالایی دارند و در سایزهای 12، 16، 20، 24 و 26 تولید می‌شوند.

خرید دوچرخه آنلاین از آریا چرخ

آریا چرخ یکی از نمایندگی‌های برتر محصولات برند جاینت و ویوا در ایران است. برای خرید غیر حضوری انواع دوچرخه کوهستان، کورسی، شهری، توریستی و برقی از برند جاینت می‌توانید به سامانه اینترنتی این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید. آریا چرخ معتبرترین فروشگاه اینترنتی برای خرید دوچرخه است. این مجموعه همچنین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دوچرخه‌ها از برندهایی همچون اورلرد، اینتنس، رویال، المپیا و غیره در رده‌های کودک و بزرگسال است. کارشناسان فروش این مجموعه به صورت 12 ساعته طی شبانه روز آماده ارائه مشاوره فنی و تخصصی به خریداران هستند. با خرید اینترنتی از این مجموعه می‌توانید از خدماتی همچون تخفیفات، خدمات پس از فروش و ارسال فوری و رایگان درب منزل، بهره مند شوید. لازم به ذکر است که کلیه دوچرخه‌های این مجموعه به همراه ضمانت اصل بودن کالا و کارت گارانتی به مشتریان عرضه می‌شوند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ