مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد :

لزوم سرعت بخشی به پروژه نیمه تمام جزیره قشم

اقتصاد ایران: رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از روند اجرای تعدادی از پروژه‌های عمرانی سطح جزیره قشم بر سرعت بخشیدن انجام این طرح‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،افشار فتح الهی در جریان بازدید‌های خود در جریان پیشرفت فیزیکی تعدادی از پروژه‌های عمرانی سطح جزیره بازدید کرد و برای تسریع فرآیند‌های اجرایی این طرح ها، دستوراتی را صادر کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ابتدای برنامه‌های بازدید‌های خود از مراحل اجرا و میزان پیشرفت پروژه عمرانی طرح توسعه و لایروبی اسکله بهمن بازدید کرد. هدف از اجرای این پروژه افزایش ظرفیت تجاری اسکله بهمن و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای پهلوگیری کشتی‌های ۵ هزار تن و ۱۰ هزار تن است.

فتح الهی در بخش دیگری از برنامه‌های خود از مراحل اجرا و پیشرفت پروژه عمرانی قطعه ۴ بزرگراه خلیج فارس بازدید کرد. این پروژه حدفاصل بندر تجاری کاوه و بندر لافت واقع شده و تاکنون مراحل زیرسازی و آماده سازی ۴ کیلومتر آن به اتمام رسیده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از مراحل آماده سازی پروژه حفاری برای انتقال خط لوله گاز از کف دریا بازدید کرد. این پروژه به طول ۳ هزار متر و در عمق ۸۰ متری کف دریا اجرایی شده و گاز مورد نیاز پالایشگاه‌ها و نیروگاه‌های جزیره قشم را تامین می‌کند.

فتح الهی در بخش پایانی بازدید‌های خود از معابر ورودی شهر لافت وطرح‌های پیش بینی شده برای این مسیر دیدن کرد. هدف از این بازدید بررسی میدانی وضعیت برای آماده سازی میزبانی از گردشگران و همچنین رفع نقاط حادثه خیز در جاده‌های جزیره در محور لافت بود.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ