مدیر کل راه و شهرسازی سیستان :

طرح نهضت ملی مسکن اولویت اصلی دولت است

اقتصاد ایران: زاهدان- مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: اجرا و تکمیل طرح نهضت ملی مسکن از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،عطا اله اکبری صبح پنجشنبه در بازدید نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و فرماندار زاهدان از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن مرکز استان، افزود: طرح نهضت ملی مسکن در این استان علاوه بر ایجاد اشتغال بیش از ۲۰ هزار نفر، سبب رونق واحدهای تولیدی با گردش مالی ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان در این واحدها شده است.

وی ادامه داد: تاکنون عملیات ساخت ۱۱ هزار و ۶۷۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان آغاز شده که با پیشرفت فیزیکی مطلوب، پیش بینی می‌شود ۲ هزار واحد آن تا پایان امسال تکمیل و آماده بهره برداری شود.

وی تاکید کرد: به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان این اداره کل استفاده از توان نیروهای بومی و مصالح ساختمانی تولیدی با کیفیت استان را در اولویت کاری خود قرار داده و نتیجه آن اشتغال بخش قابل توجهی از افراد جویای کار و فعال شدن واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد بوده است.

دبیر شورای مسکن سیستان وبلوچستان طرح نهضت ملی مسکن را از مهمترین اولویت دولت سیزدهم عنوان و گفت: از مجموع تأیید شدگان نهایی این طرح در استان ۲۰ هزار نفر آورده اولیه را واریز کرده‌اند که نتیجه آن اتصال ۱۹ هزار و ۳۰۰ متقاضی به پروژه‌های این طرح بوده است.

اکبری اشتغال، تولید و مسکن را سه ضلع مهم توسعه سیستان و بلوچستان ذکر کرد و گفت: تمامی تلاش این اداره کل برای افزایش اشتغالزایی، تولید و ساخت مسکن مناسب برای شهروندان است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تلاش دولت در اجرای این طرح بر آن است که عرضه و تقاضا در حوزه مسکن متعادل و حتی عرضه از پیشی گیرد تا قیمت مسکن در جامعه کاهش یابد، این استان با تأمین اراضی موردنیاز فراتر از برنامه پیش بینی شده، پیشتاز اجرای این طرح مهم ملی در کشور به شمار می‌رود.

وی در پایان بر تأمین هر چه سریع‌تر خدمات زیر بنایی نظیر آب، فاضلاب و گاز در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان تاکید و افزود: با توجه به پیشرفت حدود ۵۲ درصد واحدهای این طرح در استان و آماده بهره برداری شدن بخش قابل توجهی از پروژه‌ها تا پایان امسال در استان ضرورت دارد وزارت نیرو و شرکت گاز برای تأمین خدمات و انتقال خط اقدام کنند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ