نیاز ۳۴ میلیارد تومانی بهزیستی برای تکمیل زیرساخت ها

اقتصاد ایران: مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در مجموع برای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف به ۳۴ میلیارد تومان نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حسن شرفی  اظهار کرد: در حوزه تأمین زیرساخت‌ها و وسایل توانبخشی و ساخت مراکز جدید نیازمند ۳۴ میلیارد تومان اعتبار هستیم که از جمله درخواست‌های ما در سفر دوم ریاست جمهوری به استان است.

وی افزود: یکی از حوزه‌های مهم اعتبارات استانی توجه به معلولان است که برای سفر دوم رئیس جمهور پیشنهادات و درخواست‌هایی از سوی اداره کل بهزیستی ارائه شده که امیدواریم در این سفر اعتبارات مورد نظر مصوب شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه سفر قبلی رئیس جمهور برای حوزه بهزیستی استان هیچ مصوبه‌ای نداشته است، افزود: با توجه اینکه فردا سفر ریاست جمهوری به استان انجام می‌شود، پیشنهاداتی با برگزاری جلساتی برای این منظور ارائه شده است.

شرفی با اشاره به مبالغی که مقرر شده در سفر ریاست جمهور در خصوص نیازمندی‌های بهزیستی مطالبه شود، گفت: تأمین وسایل کمک توانبخشی و کمک هزینه درمان به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان، ساخت شیرخوارگاه دولتی به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان، ارائه کمک هزینه و تعمیر مسکن معلولین به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان و کمک به راه اندازی مراکز توانبخشی به مبلغ چهار میلیارد تومان از جمله درخواست ما برای این سفر است.

وی با بیان اینکه احداث مرکز جدید اعصاب و روان و مرکز نگهداری سالمندان نیز از برنامه‌های بهزیستی استان است، اظهار کرد: پیشنهاد ما این است که سهم بلاعوض بهزیستی برای ارائه خدمات بهتر به افراد تحت پوشش افزایش یابد.

شرفی با اشاره به در دست ساخت بودن ۵۵۳ مسکن معلولان در استان، افزود: افزایش کمک‌های بلاعوض بهزیستی در حوزه مسکن مددجویان برای کاهش فشار بر خانواده‌های تحت پوشش از مهم‌ترین اولویت‌ها بهزیستی خراسان جنوبی است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ