رئیس جمهور روز جمعه با مردم نهبندان دیدار می کند

اقتصاد ایران: بیرجند- فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه رئیس جمهور روز جمعه با مردم نهبندان دیدار می کند، گفت:یکی از مطالبات اصلی مردم به روزرسانی سند توسعه نهبندان است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، ابوالفضل ایروانی  با اشاره به اینکه رئیس جمهور در سفر به خراسان جنوبی مهمان مردم نهبندان نیز خواهند بود، اظهار کرد: دیدار مردمی محوری‌ترین برنامه سفر حجت‌الاسلام رئیسی به نهبندان است.

فرماندار نهبندان ادامه داد: رئیس جمهور صبح جمعه در جمع مردم نهبندان سخنرانی خواهند کرد و بعد از آن نیز در نماز جمعه این شهرستان شرکت می‌کنند.

ایروانی اظهار کرد: مکان دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم نجیب و با فرهنگ نهبندان به زودی اعلام می‌شود.

وی در زمینه مطالبات مردمی از دولت بیان کرد: چندین سال است که بحث به روز رسانی سند توسعه شهرستان نهبندان مطرح است ولی هنوز به نتایج دلخواه نرسیده است.

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه در سند توسعه شهرستان نهبندان مسائل مختلف صنعتی، اقتصادی و فرهنگی این منطقه مد نظر قرار گرفته و راهکارهایی برای رفع مشکلات این حوزه‌ها در شهرستان تدوین شده است گفت: از این نظر در صورت به روز رسانی سند توسعه نهبندان خود گام بزرگی برای رفع موانع پیش روی است.

ایروانی ادامه‌داد: شهرستان نهبندان از نظر اقتصادی ظرفیت‌هایی چون معادن متعدد، مرز مشترک را دارد که از آن باید برای رشد و توسعه و اشتغال‌زایی جوانان استفاده کرد.

وی یادآور شد: در این سفر علاوه بر طرح مطالبات مردمی، مردم نهبندان با حضور خورد در مراسم دیدار با رئیس جمهور ثابت خواهند کرد که در مسیر ولایت و حمایت از انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ