مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

130هزار نفر درطرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند

اقتصاد ایران: زاهدان- مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی استان از مرز ۱۳۰ هزار نفر فراتر رفت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، عطاء اله اکبری گفت: از آنجایی که یکی از ویژگی‌های طرح نهضت ملی مسکن، تسریع در انجام پروژه‌ها، افزایش کیفیت و استفاده از فناوری‌های نوین ساخت است، ضرورت دارد در این مسیر از شیوه‌های نوین ساخت بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: سازندگان طرح نهضت ملی مسکن در استان باید این موضوع را برای جلوگیری از اجرای شیوه‌های سنتی زمانبر و فاقد کیفیت لازم ملاک‌عمل قرار دهند.

وی تاکید کرد: اجرای مطلوب مطابق با برنامه زمان بندی و تحویل ۲ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در حوزه استحفاظی این اداره کل تا پایان امسال در اولویت قرار دارد.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اجرای طرح‌ها بر اساس ساز و کار ویژه و مشخص گفت: کیفیت به همراه صرفه جویی در هزینه‌ها برای دستیابی به بهای تمام شده مناسب در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان ضرورت دارد و باید حساب شده و دقیق پیش رفت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امیدواریم با تسریع در اتمام پروژه در جهت خانه‌دار شدن متقاضیان واجد شرایط این طرح، گام مؤثری برداریم، یاد اضافه کرد: بر اساس آخرین آمار تاکنون افزون بر ۱۳۰ هزار و ۱۳۸ نفر از شهروندان استان در شهرهای تحت پوشش این اداره کل ثبت نام کرده‌اند و همچنان این روند ادامه دارد.

اکبری خاطر نشان کرد: سهمیه ساخت واحدهای مسکونی در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل در برنامه چهار ساله ۹۶ هزار و ۱۹۶ واحد بوده که تاکنون عملیات ساخت ۱۱ هزار و ۶۷۱ واحد آن آغاز شده است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ