خدمات بیمه ای برای خانوارهای عشایر یزد رایگان شد

اقتصاد ایران: یزد- مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد از رایگان شدن خدمات بیمه ای برای خانوارهای عشایر یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،حسن ابراهیمی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل امور عشایر استان یزد اظهار داشت: تمامی سرپرستان خانوار عشایری که بین ۴۰ تا ۵۰ سال سن دارند، در سطح یک درآمدی به صورت رایگان بیمه می شوند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر هزار و ۴۹۴ نفر از عشایر استان یزد در صندوق حق بیمه پرداخت می کنند که از این تعداد ۱۲۸ نفر از خدمات این صندوق برخوردار هستند و تقریبا ۳۰ درصد از جمعیت عشایری استان بیمه اجتماعی هستند.

ابراهیمی ادامه داد: حداقل حق بیمه در یک سال در سال جاری در این صندوق ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ۵۹۶ هزار تومان است که بیمه شده با پرداخت سهم خود می تواند از دو برابر حق بیمه که توسط دولت پرداخت می شود از یارانه بیمه ای دولت برخوردار شود.

جمعیت عشایر استان یزد یزد ۱۴۳۲ خانوار رسید

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر استان یزد همچنین خواستار حمایت از صندوق بیمه اجتماعی و افزایش ضریب پوشش بیمه ای برای عشایر در سطح استان شد.

مدیرکل امور عشایر استان یزد نیز در این نشست با تاکید بر نقش بیمه در آینده اقتصاد خانوارهای عشایر گفت: جمعیت عشایری استان هزار و ۴۳۲ خانوار است.

جواد شمش بیان کرد: عشایری که فاقد بیمه و دارای سن ۴۰ تا ۵۰ سال هستند، حق بیمه آنها در سال اول در سطح یک درآمدی توسط اداره امور عشایر استان به صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر پرداخت می شود.

وی عنوان کرد: در صورت تمایل عشایر به بیمه پردازی در سطوح بالاتر، می توانند خود شان مابه التفاوت آن را پرداخت کنند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ