فرمانده سپاه تهران تاکید کرد؛

بحران‌ها در ایران فرصتی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم

اقتصاد ایران: فرمانده سپاه تهران گفت: در کشور ما بحران‌ها همیشه فرصت طلایی برای برطرف کردن نقاط ضعف و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم بوده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در اولین همایش توسعه خدمت و ارتقای امنیت که با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های خدمت‌رسان تهران برگزار شد، امنیت را موضوع درهم تنیده با مولفه‌های مختلف اجتماعی در حوزه‌های گوناگون دانست و اظهار داشت: امروزه هر آسیب، تهدید یا فعالیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بر ارتقا یا کاهش سطح امنیت مؤثر است؛ بنابراین همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی باید با توجه به این موضوع برنامه‌های خود را اجرا و مدیریت کنند.

سردار حسن‌زاده با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شهر تهران گفت: ایشان نگاه خاصی به پایتخت دارند به نحوی که می‌فرمایند تهران فراتر از یک کلان شهر است، از یک طرف نماد آبادانی و صلاح در کشور است و از سوی دیگر یک الگو برای سراسر کشور است.

وی وجود مدیران دلسوز و با تجربه را از جمله ظرفیت‌های تهران برای حل مشکلات و عبور از بحران‌ها دانست و افزود: ما گاهی آن‌قدر درگیر یا مرعوب مشکلات تهران شده‌ایم که از ظرفیت‌های آن غافل شده‌ایم؛ درحالی‌که یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های تهران همین مدیران دلسوز و با تجربه است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: ضریب دادن به همکاری‌ها و افزایش برآیند همکاری‌ها حتماً ما را به یک معجزه خواهد رساند و به‌خصوص سرمایه اجتماعی را افزایش خواهد داد.

وی ارتباط، اعتماد و امنیت را از مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی خواند و گفت: ما در فضای واقعی و میدانی نباید مرعوب فضای مجازی شویم و بدانیم که آنچه در نهایت نتیجه اتفاقات را رقم خواهد زد، فضای واقعی و میدان است و ما نباید این فضا را از دست بدهیم؛ لذا امروز می‌بینیم که آنچه رسانه‌های وابسته به مثلث عبری، غربی و غربی در دو ماه اول برای فریب مردم استفاده می‌کردند، امروز به آفت کار خودشان بدل شده و عملاً اعتبار آن‌ها را به دلیل دروغ‌پردازی‌هایشان به‌شدت تخریب کرده است.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه در کشور ما بحران‌ها همیشه فرصت طلایی برای کسب تجربیات جدید، برطرف کردن نقاط ضعف، خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و تولید سرمایه اجتماعی بوده است، تأکید کرد: باید از فرصت به‌وجود آمده در اتفاقات اخیر برای هم‌افزایی بیشتر همه مدیران و دستگاه‌های فعال استفاده کنیم و یقین بدانیم که دست خداوند همراه بندگان مؤمن و تلاشگر خویش است و موفقیت صالحان در زمین سنت تخلف‌ناپذیر الهی است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ