مدیرعامل منطقه آزاد انزلی عنوان کرد:

تأمین مواد اولیه و صادرات به اوراسیا ازمنطقه آزاد انزلی

اقتصاد ایران: رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در تداوم مذاکره با برترین شرکت‌های تولید و صادر کننده کشور جهت حضور در این منطقه و صادرات به بازار اوراسیا از مجموعه لوله و ماشین سازی ایران بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،در جریان نشست عیسی فرهادی با محمدرضا بابائی مدیرعامل شرکت لوله و ماشین سازی ایران؛ دو طرف بعد از بیان توانمندی‌ها و فرصت‌های همکاری دوجانبه، بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو مجموعه در راستای افزایش سهم و تنوع بخشی به سبد صادراتی کشورمان در بازار اوراسیا و کشور‌های حاشیه دریای خزر تأکید کردند.

در این دیدار مقرر شد در خصوص امکان سنجی تأمین مواد اولیه دو کارخانه این مجموعه از بازار چین و صدور کالا و محصولات متنوع و انحصاری آن، به حوزه اوراسیا و کشور‌های منطقه قفقاز و آسیای میانه، با معرفی دو نماینده سازوکار اجرایی شدن این توافق که دستاوردی جز تقویت و گسترش توان صادراتی کشور بهمراه نخواهد داشت، به صورت جدی پیگیری شود.

شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران در قالب دو کارخانه به عنوان اولین واحد صنعتی ذوب و تولیدکننده چدن در ایران در سال ۱۳۳۸ شمسی (۱۹۵۹میلادی) با هدف تولید لوله و اتصالات چدنی برای مصارف آبرسانی و دیگ‌های چدنی برای تأمین آب و هوای گرم مؤسسه‌ها و ساختمان‌ها، تأسیس گردید. هم اکنون گستره متنوعی از انواع لوله و اتصالات چدن نشکن از قطر ۱۰۰ تا ۲۰۰۰ میلی متر گرفته تا انواع شیر و اتصالات، دیگ‌های چدنی شوفاژ، پکیج زمینی چدنی، قطعات سنگین تا وزن ۲۵ تن از جنس چدن نشکن خاکستری و آلیاژی با استفاده از تکنولوژی فول مولد و همچنینمخازن اضطراری چدنی نشکن را در حال تولید و صادرات به بازار‌های جهانی دارد.

گفتنی است در این نشست معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان و مشاور مدیرعامل؛ بهمراه اعضای هیأت مدیره و معاونین لوله و ماشین سازی ایران حضور داشتند از بخش‌های مختلف کارخانه مزبور بازدید کرده و با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های متنوع این مجموعه قدرتمند و کم نظیر کشورمان در سطح آسیا، آشنا شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ