وزیر ارتباطات:

سرعت تغییرات تکنولوژی شرایط تنظیم‌گری را پیچیده‌تر کرد

اقتصاد ایران: وزیر ارتباطات شرایط تنظیم‌گری و راهبری حوزه ICT را با توجه به سرعت تغییرات تکنولوژی و رشد فراگیری ارتباطات در زندگی روزمره مردم، دشوارتر و پیچیده‌تر از هر زمان دیگری دانست.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، عیسی زارع پور در پیامی به مناسبت نوزدهمین سالروز تأسیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هم‌زمان با سرعت تغییرات تکنولوژی و رشد فزاینده فراگیری ارتباطات و فناوری اطلاعات در زندگی روزمره مردم و توسعه شکل تازه‌ای از کسب‌و‌کار و نیاز‌ها و انتظارات کاربران، شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند. شرایطی که تنظیم‌گری و راهبری حوزه ICT را دشوارتر و در عین حال پیچیده‌تر از هر زمان دیگری می‌کند. او همچنین به نقش رگولاتوری در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی مبتنی بر فیبر نوری اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که اجرای این پروژه در دوره جدید سازمان با سرعت و شتاب بیشتری دنبال شود:در یکسال گذشته توسعه زیرساخت‌های ارتباطی فراگیر، پایدار، پرسرعت و با کیفیت مبتنی بر فیبرنوری (FTTx) و ارتقای کیفیت پوشش ارتباطات سیار ازطریق تدوین و تصویب مقررات مورد نیاز، کسب حمایت‌های مالی دولت، تعامل با ذینفعان و همچنین جلب مشارکت نهاد‌های مرتبط با این حوزه به‌طور هم‌زمان، در رگولاتوری کشور دنبال شده است.

وزیر ارتباطات توسعه عادلانه دسترسی در کشور به خدمات مناسب و با کیفیت، توسعه خدمات دیجیتال بر بستر‌های بومی و حمایت از طیف متنوع صاحبان کسب‌و‌کار‌ها و شتاب‌دهی به تحولات فناورانه در کشور، نیازمند بازنگری در ساز وکار‌های نظارتی و ایجاد ضمانت اجرای قدرتمند و کارآمد دانست و لزوم همکاری با نهادهای بالادستی مانند شورای عالی فضای مجازی را به رگولاتوری یادآوری کرد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ