مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد:

کشتی گیران هوشیار باشند آمریکا هم شکننده است

اقتصاد ایران: مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: آمریکا با بهترین نفرات خود به مصاف ما خواهد آمد، اما اگر ملی‌پوشان هوشیار باشند می‌توانند آمریکا را هم از پیش رو بردارند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،علیرضا رضایی در خصوص عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جام جهانی 2022 آمریکا اظهار داشت: کشتی‌گیران تیم ملی، کشتی‌های بسیار خوبی را گرفتند و نشان دادند که تیم دوم‌مان دست‌کمی از تیم اول ندارد. این مسابقات یک میدان و محک خوبی برای جوانان بود تا پخته‌تر و آماده‌تر شوند. شما اگر به کشتی‌های تیم ملی با ژاپن و تیم منتخب جهان نگاه کنید می‌بینید که اکثر کشتی‌گیران با اختلاف‌های زیادی حریفان خود را شکست می‌دادند. برنامه فدراسیون کشتی برای حضور در این رقابت‌ها ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها بود که به نظرم بهترین تصمیم بود تا هم باتجربه‌ها کنار جوانان باشند و هم جوانان میدان‌های بزرگ را تجربه کنند.

وی افزود: تیم ملی کشتی کشورمان از سد ژاپن و منتخب جهان عبور کرده است و در فینال هم باید با آمریکا بازی کند، آمریکایی که خود میزبان است و رقابت با کشتی‌گیران آنها بسیار حساس است.

مربی سابق تیم ملی کشتی کشورمان درباره اینکه از چه نفراتی باید در مقابل آمریکا استفاده شود، عنوان کرد: قطعا کادر فنی باید از بهترین‌ها و باتجربه‌ترین‌ها برابر آمریکا استفاده کند تا نتیجه خوبی را کسب کنیم. طبیعی است که فینال حساس باشد؛ چراکه دو کشوری با هم بازی خواهند کرد که رقابت نزدیکی در دنیای کشتی دارند. آمریکایی‌ها در فینال از بهترین‌های خود استفاده خواهند کرد تا بلکه بتوانند در خاک خود قهرمان جام جهانی هم شوند، اما اگر ملی‌پوشان با هوشیاری کشتی‌های خود را مدیریت کنند می‌توانند آمریکا را هم از پیش رو بردارند.

رضایی در پایان در خصوص حواشی به وجودآمده برای تیم ملی کشتی کشورمان در آمریکا گفت: حاشیه‌هایی که برای تیم ملی به وجود آمده است اصلا مهم نیست. شما نگاه کنید خود کشتی‌گیران هم به این حاشیه‌ها اهمیت نمی‌دهند؛ چراکه کسانی که برای ایجاد این حاشیه‌ها در سالن مسابقات حضور پیدا می‌کنند، تکلیفشان مشخص است و اصلا نباید درباره چنین آدم هایی حرف زد. امیدوارم که تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برابر آمریکا هم پیروز شود و یک قهرمانی شیرین برای کشتی آزاد با جوانان ایران ثبت شود.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ