بارش برف و باران تا آخر هفته در ۱۶ استان کشور

اقتصاد ایران: سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران و وزش باد تا آخر هفته در ۱۶ استان خبر داد و برای ۲ استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد برای تهران و کرج، اعلام کرد: امروز در مناطقی از استان‌های کرمان، یزد، شرق هرمزگان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان ابرناکی، بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین در جنوب شرق وزش باد همراه با کاهش نسبی دما گاهی همراه با گرد و خاک و در ارتفاعات استان‌های خراسان جنوبی و کرمان بارش برف انتظار می‌رود.

بر اساس این گزارش با گذر متناوب امواج تراز میانی جو از غرب دوشنبه در برخی مناطق واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده باران و برق و وزش باد روی می‌دهد.

سه‌شنبه برای مناطقی از شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین،‌ البرز و تهران و استان‌های خوزستان،‌کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، غرب فارس و بوشهر ابرناکی، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف انتظار می‌رود.

چهارشنبه در غرب و جنوب آذربایجان غربی و کردستان بارش باران و برف روی می‌دهد. پنجشنبه نیز این وضعیت در غرب، جنوب غرب و استان‌های بوشهر، غرب فارس، جنوب اصفهان،‌ شمال آذربایجان غربی و شرقی ادامه خواهد داشت.

تا سه‌شنبه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت واقع در شمال غرب،‌غرب و دامنه‌های جنوبی البرز آلودگی هوا تداوم دارد. طی روزهای دوشنبه تا آخر هفته نیز افزایش نسبی دما در اکثر مناطق روی می‌دهد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ