کیش میزبان یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران

اقتصاد ایران: یازدهمین نمایشگاه بین­ المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران از ۲۲ تا ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۱ در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کيش، در این نمایشگاه حدود 80 شرکت داخلی و 10 شرکت خارجی از کشور های روسیه، چین و اتیوپی حضور دارند که آخرین دستاوردهای خود در زمینه صنعت هوایی در فضای نمایشگاهی به مساحت 6000 مترمربع ارائه خواهند کرد.

هدف از برگزاری نمایشگاه بین­المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران، استفاده از فرصت‌های فرارو در ابعاد داخلی و بین‌المللی به منظور انجام تعامل بین شرکت های داخلی و خارجی، ارائه قابلیت ها و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه این صنعت و معرفی شرکت های دانش بنیان است.

همچنین برگزاری جلسات، سخنرانی ها و کنفرانس های علمی و نشست های تخصصی با نمایندگان شرکت های خارجی، استفاده از فرصت های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در توسعه و بازسازی ناوگان هوایی، حضور دانشکده های هوافضایی، مراکز پژوهشی تولیدی و ساخت انواع پرنده، شرکت های پشتیبانی کننده صنایع هوایی و هوانوردی MRO از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این رویداد می باشد.

انواع هواپیما و بالگرد و پهپاد، انواع تجهیزات و قطعات صنعت هوایی ساخت داخل و خارج، معرفی و ارائه انواع خدمات هوایی و هوانوردی، تجهیزات فرودگاهی، اقلام مربوط به ساخت پله و صندلی هواپیما، نرم افزارهای هوایی، طراحهای دانش بنیان هوایی، شبیه سازهای پروازی، امور خدمات بالگردها، انواع محصولات فرهنگی هوایی از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه "کنفرانس، نشست های علمی، میزگرد در زمینه ساخت، تعمیرات، پشتیبانی سیستم های هوایی، صنعت بالگرد، بحث های فضایی ماهواره، پرتاب گرها با حضور کشورهای خارجی برگزار خواهد شد.

همچنین در یازدهمین نمایشگاه هوایی رونمایی از تست موتور هواپیما توسط شرکت مپنا انجام می شود.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان صنایع هوایی ایران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه های کشور،انجمن شرکت های هواپیمائی ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران، مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و مرکز تعاملات بین المللی ریاست جمهوری حامیان اصلی این نمایشگاه هستند و برگزار کننده و مجری نمایشگاه شرکت نمایشگاه های هوایی پارس آویشن پرواز کیش است.

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران ساعت 9 صبح سه شنبه 22 آذر در مرکز همایش های بین المللی و نمایشگاه هوایی و هوانوردی نیز از ساعت 9 و سی دقیقه صبح تا 16 و سی دقیقه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود و تا 25 آذر ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ