معرفی رندرهای مطبوعاتی شیائومی با ۱۳ طراحی+عکس

اقتصاد ایران: درحالی‌که زمان زیادی تا معرفی رسمی سری شیائومی ۱۳ باقی نمانده است، رندرهای مطبوعاتی مدل استاندارد این گوشی‌ها، طراحی آن‌ را از همه‌ی زاویه‌ها نشان می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حساب کاربری شیائومی در ویبو پس‌از حدود یک‌هفته غیرفعال ماندن به‌دلیل مرگ یکی از رهبران برجسته‌ی چین، اکنون تاریخ معرفی نسل جدید پرچم‌داران خود موسوم به سری شیائومی ۱۳ را به‌همراه چند رندر مطبوعاتی از مدل استاندارد این محصولات به‌اشتراک گذاشته است.

همان‌طور که در گزارش‌های قبلی اعلام شده بود، شیائومی در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر ۱۴۰۱) به‌طور رسمی از سری شیائومی ۱۳ رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود در این رویداد شاهد معرفی شیائومی ۱۳ استاندارد، شیائومی ۱۳ پرو، MIUI 14، ساعت هوشمند Watch S2، هدفون بی‌سیم TWS بادز ۴ و رایانه‌ی رومیزی Mini Host باشیم.

رندر مطبوعاتی شیائومی ۱۳

شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو از طراحی تقریباً مشابهی برخوردار خواهند بود. طبق اطلاعاتی که قبلاً درمورد این محصولات منتشر شده است، مدل پرو درواقع نسخه‌ی بزرگ‌تر خواهد بود.

همان‌طور که در رندرهای مطبوعاتی رسمی شیائومی ۱۳ مشاهده می‌کنید، این محصول به صفحه‌نمایش تخت AMOLED با بریدگی پانچ‌هول مجهز خواهد شد. ازطرف دیگر مدل پرو این گوشی از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. در بخش پشتی شیائومی ۱۳ شاهد ماژول دوربین مربعی‌شکل هستیم که سه دوربین، فلش LED دوگانه و برند لایکا را در خود جا داده است.

شیائومی ۱۳ دستگاهی با لبه‌های صاف و گوشه‌های گرد است. دکمه‌‌های تنظیم‌صدا و کلید پاور این محصول نیز در لبه‌ی سمت راست آن تعبیه شده‌اند. لبه‌ی بالایی این گوشی چند حفره دارد که احتمالاً برای میکروفون، حسگر مادون‌قرمز و بلندگو درنظر گرفته شده‌اند. لبه‌ی پایینی دستگاه نیز میزبان خشاب سیم‌کارت، میکروفون، درگاه USB C و حفره‌ی بلندگو است. مدل آبی‌رنگ این محصول با بدنه‌ی پشتی چرمی همراه خواهد شد و انتظار می‌رود مدل سبز، مشکی و سفید با بدنه‌ی پشتی شیشه‌ای عرضه شوند.

مشخصات شیائومی ۱۳ براساس شایعات

شیائومی ۱۳ احتمالاً با نمایشگر ۶٫۳۶ اینچی AMOLED E6 با وضوح Full HD پلاس و پشتیبانی از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. این دستگاه همچنین از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5X و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات اشاره کرد. این گوشی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و دوربین سه‌گانه‌ی پشتی آن شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ