مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ خبرداد:

راه اندازی دوباره قطار گردشگری گرگان- اینچه برون

اقتصاد ایران: مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ از راه اندازی مجدد قطار گردشگری گرگان- اینچه از ۲۴ آذر خبر داد و گفت: حرکت این قطار ابتدا یکبار در هفته بوده و در صورت استقبال مردم به سه روز افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،محسن اعتماد  اظهار کرد: قطار گردشگری گرگان- اینچه برون و بالعکس (ریلباس) حدود سه سال است که متوقف شده بود و با پیگیری های بسیار زیاد و تامین ناوگان، دوباره مجوز راه اندازی آن را گرفتیم که کار بسیار سختی بود.

مدیرکل راه آهن شمال شرق دو افزود: این کار هزینه زیادی از نظر تجهیز و خدمات داشت که با توجه به هدف خدمت به مردم این قطار را تامین کرده و از ۲۴ آذرماه راه اندازی می شود.

وی توضیح داد: برای شروع، حرکت این قطار یک بار در هفته بوده و در صورت استقبال مردم تعداد آن افزایش خواهد یافت.

اعتماد ساعت حرکت قطار از گرگان را ۱۰:۳۰ اعلام کرد و افزود: ساعت برگشت قطار هم ۱۴:۳۰ بعدازظهر خواهد بود و قیمت بلیط هم دو هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

مدیرکل راه آهن شمال شرق دو توضیح داد: اگر استقبال مردم خوب و ضریب اشغال بالا باشد، تعداد سفرها به هفته ای سه سرویس افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: هم اکنون قطار در گراف اصلی راه آهن برقرار و با تعمیر ناوگان و بدون مشکل و فعال کردن نمازخانه و بقیه امکانات دیگر راه اندازی شده است.

اعتماد عنوان کرد: همچنین با شهرداری اینچه برون هماهنگ شده تا در مبدا، اتوبوس برای مسیر بازارچه راه اندازی شود تا دوباره با حضور گردشگران و مردم این بازارچه رونق بگیرد و مردم از آن بهره مند شوند.

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ همچنین از رایزنی با یک شرکت گردشگری خبر داد و گفت: احتمال چارتر کردن این مسیر هم وجود دارد و در صورت انجام آن این محور رونق خواهد یافت.

وی از رسانه ها و صداوسیما خواست برای رونق این مسیر ریلی اطلاع رسانی کنند تا فعالیت آن استمرار یابد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ