برگزاری مراسم روز جهانی معلولین در منطقه آزاد چابهار

اقتصاد ایران: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار با مشارکت موسسه آوای روشنایی، اداره بهزیستی بندر چابهار و مدرسه استثنایی هدایت مراسم روز جهانی معلولین را برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  به‌ نقل از روابط عمومی وامور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، همچنین نمایشگاه جانبی محصولات و صنایع دستی معلولین توانمند در حاشیه مراسم و با حمایت سازمان در محل سالن اجتماعات رسالت با هدف تقدیر از معلولین توانمند و موفق برگزار شد.

طاهره شهرکی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این برنامه با هدف اهمیت دادن به افراد دارای نقص جسمانی، ذهنی و کمک به ارتقای سلامت روان و امید به زندگی، ایجاد نشاط و سرزندگی و همچنین بمنظور تقویت انگیزش و توانمندسازی افراد کم توان جسمی برگزار گردید.
وی در ادامه‌ بیان کرد: برگزاری این برنامه ها یکی از عوامل موثر در کشف استعدادهای آن عزیزان می­ باشد.
شهرکی ضمن اذعان به مثبت بودن و کارآمد بودن مشارکت در این طرح افزود: با اجرای این قبیل برنامه ها امکان ایجاد انگیزه و استعداد یابی و شناسایی افراد توانمند فراهم می‌شود.
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان همچنین توانمندسازی و شناسایی همه افراد مستعد دارای نقص جسمی و ذهنی بندر چابهار را از مطالبات سازمان منطقه آزاد عنوان کرد و گفت: در این راستا با پیش بینی بودجه همه ساله این عزیزان از حمایت مالی سازمان برخوردار می شوند ولی این مستلزم همدلی و مشارکت‌ سایر نهادهای ذیربط و دستگاههای اجرایی در این زمینه می باشد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ