استاندار البرز خبرداد:

شمارش معکوس برای افتتاح پروژه قطارشهری کرج

اقتصاد ایران: استاندار البرز گفت: اهتمام ما در راستای بهره برداری از کل خط ۲ قطار شهری کرج است تا با اتصال به ایستگاه شهید سلطانی در کرج مردم بتوانند برای تردد بین تهران و کرج به خطوط اصلی مترو دستیابی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در بازدید از روند پیشرفت و تکمیل پروژه خط ۲ قطار شهری کرج که روز چهارشنبه صورت گرفت، این پروژه از اهمیت ویژه ای در خصوص تردد مردم برخوردار است، گفت: جای تأسف دارد که سال‌ها مغفول مانده و به کندی پیشرفت کرده است.

وی ادامه داد: به صورت مستمر از این پروژه مهم بازدید داشته ایم و برای تسریع در آن جلسات و پیگیری های ویژه ای را داشته ایم.

عبداللهی گفت: درصدد هستیم که از ایستگاه گلشهر تا ایستگاه زیرگذر آیت الله طالقانی را تا دهه مبارک فجر امسال برای بهره برداری مهیا کنیم.

وی افزود: برای این منظور تلاش های بسیاری معطوف شده و امید است امور طبق برنامه دنبال و اجرایی شود.

استاندار البرز گفت: اکنون استقرار قطارها بر روی ریل در دستور کار است تا تست های لازم اخذ شود و برای حرکت در ایستگاه ها آمادگی داشته باشند.

وی افزود: اهتمام ما در راستای بهره برداری از کل خط ۲ قطار شهری کرج است تا با اتصال به ایستگاه شهید سلطانی در کرج مردم بتوانند برای تردد بین تهران و کرج به خطوط اصلی مترو دستیابی داشته باشند.

عبداللهی گفت: با تحقق این امکان مهم، مردم می توانند سهولت در تردد را حس کنند و بار بزرگی از ترافیک درون شهری کاهش می یابد.

وی افزود: با توجه به افزایش هزینه ها بویژه برای حفاری، ریل گذاری و تاسیسات، اکنون هر کیلومتر حفاری و ریل گذاری  پروژه قطار شهری به هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار البرز گفت: باید برنامه ریزی دقیقی توسط شهرداری کرج در خصوص تامین اعتبار صورت گیرد، تا بتوانیم سال آینده خط ۲ قطار شهری کرج را مورد بهره برداری کامل قرار دهیم.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ